Autor |
Wiadomość |
<
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
~
Nekromanta
|
|
Wysłany:
Sob 15:17, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Nazwa: Nekromanta
Charakterystyka Ogólna: Mianem Nekromantów określa się różnej maści czarowników praktykujących magię opartą na ożywianiu i animowaniu zwłok. Jest to sztuka bardzo pracochłonna, wymagająca studiowania wielu ksiąg i lat praktyk. Obecnie bardzo trudno znaleźć samouka w tej dziedzinie, na terenie całego imperium rozsiane są dziesiątki akademii specjalizujących się w uczeniu właśnie tej domeny. Niegdyś Nekromancja była zakazana. Za jej używanie groziła śmierć w strasznych mękach. Dzisiaj jest bardzo popularna, a najwyżej postawione osoby należą właśnie do tej klasy.
Jest ona również bardzo praktyczna. Najcięższe prace mogą, przecież wykonywać ożywione zwłoki. Oczywiście szybko ulegają rozpadowi, ale nie potrzebują jedzenia, czy odpoczynku. Jednak wraz z postępem pojawił się nowy odłam tej sztuki. Oprócz dawania martwym ciałom pozorów życia, za pomocą magii przywracana jest część wspomnień i inteligencja. Słudzy tacy są o wiele bardziej produktywni. Potrafią podejmować decyzje adekwatne do sytuacji i nie podążają za stadem niczym bezmyślni niewolnicy. Niosą jednak ze sobą jeden problem. One także pragną wolności. Jeśli nie podejmie się odpowiednich środków - spróbują ucieczki. Właśnie tak narodzili się Martwi.
Główny Atrybut: Od charyzmy zależy potęga, inteligencja, liczba i siła ożywionych istot. Również wszystkie czary rzucane przez Nekromantę czerpią swoją moc właśnie z tego atrybutu.
Drugorzędny Atrybut: Wysoka wytrzymałość zwiększa witalność i odporność Nekromanty, a roztropność pozwala na wyczucie czających się na niego niebezpieczeństw. Zapewnia mu także żelazną siłę woli i zdrowy rozsądek potrzebny wszystkim, którzy żyją ciągle pod presją.
Charakter: Większość nekromantów jest złych. Nie pragną dobra ogółu, a tylko swojego. Efektywne powodowanie śmierci i płacz jedynie dodają im siły. Czarna magia skrzywia ich postrzeganie świata i rozsądek. Mimo to część wykorzystuje swój dar do pomocy innym. Ci ciągle muszą walczyć z wyczekującą momentu słabości - złą siłą, wabiącą potęgą i nieśmiertelnością.
Pochodzenie: Nekromanci zazwyczaj pochodzą z arystokracji. Jedynie bogaczy stać na kształcenie siebie, bądź swojego potomstwa w najlepszych akademiach. Mimo, iż nauczanie w domu byłoby łatwiejsze i tańsze, chodzi tu bardziej o rywalizacje między najznakomitszymi rodami. Pokazuje to chorą rządzę dominacji panującą wśród tej klasy. Mimo to ciągle zdarzają się samouki, które niechcący zaczęły czytać zapomnianą przez całą rodzinę księgę pradziadka. Z powodu krępującego pochodzenie osobnik taki zazwyczaj ucieka do najbliższego z wielkich miast podając się za zaginionego syna wielkiego arystokraty, czy magnata. Słabą znajomość magii usprawiedliwiając amnezją.
Rasy: Do grona Nekromantów najczęściej zaliczane są Wampiry i Ludzie. Bardzo podatni na wpływy czarnej magii i wabiące widmo potęgi.
W przeciwieństwie do nich praktycznie nigdy nie występują nekromanci pochodzący od Martwych. Sztuka ta jest przez nich znienawidzona. Przecież to ona przywróciła ich do życia z pięknego ogrodu śmierci... Zazwyczaj w zaświatach nie jest zbyt sielankowo, jednak właśnie taka projekcja pełnego uszczęśliwienia pojawia się w zamian ciągłego bólu związanego z nieustającą agonią.
Atut Klasowy:
Nekromancja
"Czarny Mag" uzyskuje automatycznie domenę "Nekromancja" na poziomie Adept.
Korzyści:
+ 1 charyzma/lvl
+ 1 energia/2 lvl
Dodatkowe:
- Mana zwiększona o 10%
- Zwiększona szybkość rzucania zaklęć o 10%
- Punkty Wytrzymałości zmniejszone o 10%
- Wskaźnik Bólu zmniejszony o 10%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|