Autor |
Wiadomość |
<
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
~
Barbarzyńca
|
|
Wysłany:
Wto 14:32, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Nazwa: Barbarzyńca
Charakterystyka Ogólna: Z mroźnych gór północy i z piekielnie gorących pustyń południa pochodzą tak odważni, że aż lekkomyślni wojownicy. Cywilizowani nazywają ich barbarzyńcami lub berserkerami i podejrzewają o okrucieństwo, pogaństwo i sianie chaosu. Ci udowodnili jednakże swoją przydatność i wartość dla tych, którzy stali się ich sprzymierzeńcami. Dla wrogów, którzy ich nie docenili, okazali się być sprytni, pomysłowi, wytrzymali i bezlitośni.
Słyną z bycia doskonałymi wojownikami. Jednak, gdzie najemnicy opierają się na wyszkoleniu i dyscyplinie, barbarzyńca wpada w straszliwy szał. Podczas takiej berserkerskiej furii staje się silniejszy i wytrzymalszy, łatwiej pokonuje wrogów i opiera się ich atakom. Powoduje ono jednak wyczepanie, dlatego barbarzyńcę stać na jedynie kilka takich spektakularnych wyczynów dziennie. Dzicz uznaje za swój dom.
Główny Atrybut: Ze względu na bojowy styl życia i fakt, że opartych jest na niej kilka umiejętności, ważna dla barbarzyńcy jest siła. Zwinność jest również przydatna, zwłaszcza dla tych, którzy noszą lekkie pancerze.
Drugorzędny Atrybut: Roztropność pomaga im w odnajdywaniu pułapek i unikaniu niebezpieczeństw, a tymczasem wytrzymałość zapewnia bardzo dużą odporność na ciosy i podwyższa ich żywotność.
Charakter: Barbarzyńcy nigdy nie są praworządni. Mogą być honorowi, jednak w głębi serca żyje dzicz. Taka dzikość to ich siła i potęga, która nie przetrwałaby w prawomyślnej duszy. W najlepszym przypadku chaotyczni barbarzyńcy są niezależni i ekspresyjni, a w najgorszym: bezmyślni i niszczycielscy.
Pochodzenie: Barbarzyńcy pochodzą z dzikich terenów, gdzie ogólnie pojęta "cywilizacja" jeszcze nie zawładnęła. Berserkerzy mogą zostać zwabieni do ośrodków kulturowych perspektywą bogactwa, jednak spora część to pochwyceni ze swoich domów niewolnicy, którym udało się uciec na wolność. Być może od jakiegoś możnowładcy lub jednostki wojskowej, do której zostali przydzieleni z braku rekrutów. Nie odczuwają oni więzi z innymi przedstawicielami tej klasy, chyba, że pochodzą z tego samego plemienia lub kraju. W rzeczywistości uważają się za wojowników, a tylko "Ci bardziej cywilizowani" nadali im miano i zarówno piętno "barbarzyńców".
Rasy: Ludzcy barbarzyńcy pochodzą z odległych, dzikich krain na obrzeżach cywilizacji. Natomiast Wilkołaki i Cienie zaślepieni rządzą krwi i mordu mogą porzucić swoje domy i zacząć samotne podróże jako bezlitośni wojownicy. Duża część Martwych również zapomina o swoich wcześniejszych wspomnieniach i podąża drogą szału. Barbarzyńcy pochodzący z innych ras są niezwykle rzadcy.
Atut Klasowy:
Szał Bojowy
Po stracie 40% PW postać wpada w szał. Dzięki niemu jej ataki stają się o 15% szybsze i 10% silniejsze, nie odczuwalny jest dla niej ból, a otrzymane obrażenia podczas takiej furii w żaden sposób nie mogą zmienić wartości tego wskaźnika (Wartość Bólu pozostaje niezmienna mimo otrzymanych ciosów).
Korzyści:
+ 1 siła/lvl
+ 1 wytrzymałość/2 lvle
Dodatkowe:
- Wskaźnik Bólu zwiększony o 20%
- Obrażenia zwiększone o 10%
- Mana zmniejszona o 30%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|