Autor |
Wiadomość |
<
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
~
Umiejętności
|
|
Wysłany:
Pią 15:40, 21 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Umiejętności odzwierciedlają rozmaite zdolności, w których dzięki ciężkiej pracy i doświadczeniu stajesz się coraz lepszy. Niektóre klasy i rasy mają szczególne predyspozycje do jakichś sprawności zapewniając tym samym specjalne premie. Umiejętności są także ściśle związane z atrybutami, więc wielka siła, inteligencja czy zwinność zapewnia lepsze ich wykorzystywanie. Dlatego ktoś o wysokim darze przekonywania (Charyzmie) będzie lepiej blefował niż zręczny łotrzyk obdarzony wyjątkowo paskudną facjatą. Za to ten drugi najprawdopodobniej pierwszy otworzy zamek do skarbca pełnego złota.
Również atuty mogą zapewniać premie, czy modyfikacje w umiejętnościach.
_________________
Umiejętności dzielą się na:
- Bojowe
- Tajemne
- Retoryczne
- Łotrowskie
- Praktyczne
- Sceniczne
- Akademickie (Wiedza)
- Twórcze (Rzemiosło)
_________________
Maksymalna ranga na jaki można podnieś umiejętność to 2*poziom, czyli początkowo najwyższa wartość to 2.
W jednej zdolności wolno ulokować najwyżej 20 PU, czyli na 10. poziomie można stać się mistrzem w wybranej umiejętności.
_________________
Na początku gry otrzymuje się 10 PU oraz 5 PU co każdy awans.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Nie 15:15, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|