Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
***Śmierć***
Postać po śmierci trafia na losowy Plan Przechodni: Eter, Cień lub Astral (według uznania MG).
Na każdym z nich występują bramy i wyrwy oraz inni zmarli, czy zwyczajni planarni podróżnicy. Za pomocą "Przejść", charakterystycznych dla każdej Sfery, Nieżywy może dostać się na inny Plan. Nie zawsze będzie on przyjazny i istnieje równe prawdopodobieństwo dla wszystkich planów (czyli równie dobrze trafimy na Plan Wiecznego Ognia, co do Świata Materialnego).
Trafiając już do świata swojej śmierci, bohater jest niematerialny, czyli jego ciało pozostaje w tym samym miejscu, w którym zginęło (Da się je przenieść itp.). Jeżeli ponownie trafi on do Sfery, w której zginął; pojawia się nie przy portalu, lecz w swoim prawdziwym ciele. W tym czasie oprawcy najprawdopodobniej uciekli, a ciało mogło zostać doszczętnie zniszczone np. spalone. W takim wypadku postać pojawia się tam gdzie ostatnio była "cała".
Jak wiadomo, każdy plan przechodni różni się od siebie, a w związku z tym są różne metody ucieczki. Najłatwiej szukać przejścia do "swojej" sfery, lecz można np. poprosić mieszkańców (czy Boga) o przeniesienie do swojego ciała...
Nieżywy ma przy sobie wszystko, co należało do niego przy śmierci. Chociaż jego ciało jest nadzwyczajnie kościste i białe (rasy o czarnej barwie skóry, taką mają i po śmierci). Jest to cecha, która odróżnia go od zwyczajnych planarnych podróżników.
Oczywiście da się i z planu materialnego wskrzesić bohatera używając czarów nekromantycznych, które powodują całkowite poddanie się "stwórcy" i wykonanie wszelkich jego rozkazów. Postać pojawia się jako zombie, bądź szkielet (lub jako każdy inny nieumarły wymieniony w zaklęciu).
Jego wszystkie atrybuty zmniejszone są o 25%, a charyzma o 50% (zaokrąglone w dół).
Jeśli uda się jej wyrwać z mocy Nekromanty, jej rasa zostaje zmieniona na "Martwego", a wszelkie bonusy zostają zmienione.
Kapłańskie czary uzdrowień nie mają takich niemiłych efektów, lecz podmiot czaru traci całe "nadpoziomowe" PD.
Okultystyczne i Spirytualistyczne czary uzdrowień sprowadzają z martwych, lecz ciało w jakim pojawi się ożywiony jest losowe (Można z człowieka płci męskiej, stać się samicą borsuka). Zachowuje się wtedy zdolność mowy i inteligencję (Poziomowe Punkty Atrybutów są ponownie do rozdania).
Śmierć po śmierci (w czasie podróży na planie przechodnim, czy zewnętrznym bez uprzedniego wskrzeszenia) oznacza, iż trafia przed oblicze wyznawanego Boga, a ten może zrobić z nieszczęśnikiem wszystko. Zarówno ożywić, jak i zamknąć w klatce i kazać śpiewać niczym słowik.
Ateiście trafiają na plan demonów - Nieskończone Warstwy Otchłani. Stają się cegiełkami w Murze Płaczu. Ich szanse na powrót do życia są znikome - minimalne. Muszą zostać wyjęci z niego przez osobę, która ich kocha inaczej na wieczność będą oglądać swoje życie od początku do końca, za każdym razem doznając większego szoku i bólu.
Wracając na Swój Rodzimy Plan cały ekwipunek zostaje uaktualniony, czyli jeżeli wszystko zostało spalone - Postać nie ma przy sobie niczego, ewentualnie garstkę popiołu. Ów zabieg jest przeprowadzany również przy każdej zmianie planu.
Działa to również w drugą stronę.
Wszystkie powyższe zasady dotyczą także Martwych i Wampirów, ponieważ dotyczy to duszy, a nie martwego ciała
Przykład:
Na Planie Cienia mamy wszystko przy sobie. Przechodzimy przez portal i nagle tracimy swój ulubiony nadziak.
Gubimy tutaj całe złoto i za chwilę zmieniamy Sferę. Złoto pojawia się ponownie, lecz okazuje się, że ktoś nas ogolił.
Jedynie 50% przedmiotów zdobytych w czasie podróży wraca z nami na nasz rodzimy plan.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Pią 17:28, 21 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|