Autor |
Wiadomość |
<
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
~
Magia
|
|
Wysłany:
Czw 19:26, 20 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Magia to wszędobylska dziedzina w znacznym stopniu ułatwiająca prosperowanie w zwyczajnym świecie. Umożliwia ona zarówno obronę, atak, tworzenie kopii, wpływanie na umysł innych istot, czy po prostu umilanie sobie życia. Jednak pojęcie tej sztuki, wszystkich technik i zaklęć jest niemożliwe. Jest tego zbyt dużo by przeciętna istota pojęła wszystko podczas swojego marnego żywota.
Jednak kto tu mówi o przeciętności...
_________________
Sztuka magiczna dzieli się na pięć Wtajemniczeń, z czego oczywiście najwyższe jest te ostatnie. Zapewnia ono praktycznie nieograniczoną władzę w jakiejś domenie.
Wtajemniczenia (od najsłabszego do najwyższego):
- Adept
- Praktykant
- Czarownik
- Uniwersalista
- Arcymag
Poziom wtajemniczenia daje dostęp do czarów na takim właśnie poziomie. Jest ono jednak ograniczone w pewnym stopniu przez poziom.
Wykupienie pierwszego stopnia i każdego kolejnego kosztuje dwie rangi (dla klas czarujących; trzy razy tyle [4] dla walczących i półtora razy tyle [3] dla uniwersalnych).
_________________
Istnieje również czternaście Domen z czego czterysą unikalne tylko dla określonej specjalizacji.
"Wolne" Domeny:
- Cień
- Światło
- Eter
- Pustka
- Wola
- Maho
Domeny "Żywiołów":
- Ogień
- Woda
- Ziemia
- Powietrze
Domeny "Specjalne":
- Nekromancja - Nekromanta
- Demonologia - Demonolog
- Okultyzm - Okultysta
- Spirytualizm - Spirytualista
Klasy Czarujące są ograniczenie do maksymalnie trzech domen (wraz z klasową) z czego najwyższa musi być o jedno wtajemniczenie wyżej od drugiej, a dwa od trzeciej.
Klasy uniwersalne są ograniczone do dwóch szkół z czego najwyżej wtajemniczona musi przewyższać ostatnią o jedną rangę.
Maksymalne wtajemniczenie - Uniwersalista.
Klasy walczące mogą wybrać tylko jedną domenę, którą maksymalnie podnoszą do poziomu - Czarownik.
_________________
Dodatkowo istnieją także Kapłani, którzy mają dostęp do specjalnych zaklęć udostępnianych przez swojego Boga. Mogą je wybrać zamiast tych oferowanych przez domenę w jakiej się specjalizują.
_________________
Pochłanianie energii magicznej przez czary poszczególnych poziomów:
Adept - 1-5 many
Praktykant - 6-10 many
Czarownik - 11-20 many
Uniwersalista - 21-50 many
Arcymag - 51-100 many
_________________
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klas czarujących to zawsze pięć na pierwszym i dodatkowe trzy co awans.
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klas uniwersalnych to zawsze cztery na pierwszym i dodatkowe dwa co awans.
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klasy walczących to zawsze trzy na pierwszym i dodatkowe dwa co awans.
_________________
Czary wybierane są przez gracza wraz z rozdawaniem PA, PU i Rang.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Sob 12:35, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 10 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|