Autor |
Wiadomość |
<
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
~
Istotne Informacje
|
|
Wysłany:
Czw 19:44, 03 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Jak obliczać obrażenia?
[Obrażenia zwykłe broni + siła atakującego + wytrenowanie we władaniu danym orężem]
Przykład:
Szabla w rękach Łowcy (0 rang we władaniu tym orężem) o sile 2 zadaje obrażenia z przedziału 3 - 12. Gdyż podstawowa kość obrażeń ostrza to 2k5 (2-10), a dodatkowo wartość siły postaci zapewnia jej bonus 1k2 (1-2).
Z czego wynika wielkość obrażeń?
Im postać jest silniejsza tym może zadać wyższe obrażenia, broń po prostu jeszcze bardziej je potęguje.
Ataki bez oręża powodują jedynie ból (chyba, że atakujący ma siłę powyżej 20).
Jak obliczać obrażenia zaklęć?
[Obrażenia zwykłe czaru + Inteligencja/Charyzma(zależnie od klasy)]
Przykład
Piorun Kulisty rzucony przez Spirytualistę o inteligencji 4 zadaje obrażenia z przedziału 2 - 10. Gdyż podstawowa kość obrażeń zaklęcia to 1k6 (1-6), a dodatkowo wartość inteligencji postaci zapewnia jej bonus 1k4 (1-4).
A co z Energią?
Energia nie zmienia wartości obrażeń, a zapewnia jedynie manę niezbędną do rzucania zaklęć.
Jak obliczyć celność?
[bazowa celność broni + zręczność postaci + wytrenowanie we władaniu danym orężem - zwinność wroga]
Przykład:
Bazowa celność łuku myśliwskiego wynosi 45%, a zręczność strzelającego z niej łotrzyka (0 rang we władaniu tym orężem) ma wartość 8. Celując do nieruchomego celu ma 53% (45 + 8) na trafienie, jednak wybierając żwawego królika (6 zwinności) szansa spada do 51% (45 + 8 - 6).
Czy trafiliśmy?
Rzut 1k100, w którym, aby trafić wynik musi być niższy lub równy celności.
A umiejętności i atuty?
Podnosząc umiejętność we władaniu daną bronią zyskujemy +2% szans na udane trafienie i +1 do obrażeń, za każde pięć rang.
Niektóre atuty zapewniają specjalne bonusy, o których można przeczytać w ich opisach.
Ile mogę udźwignąć?
Bazowe: 30 kg
Dodatkowe: 2,5 kg (na każdy punkt siły)
Dlaczego moje punkty wytrzymałości, wskaźnik bólu i mana posiadają taką wielkość liczbową?
Początkowo każda postać zaczyna z 10 HP, 10 punktami many i wskaźnikiem bólu 0/10.
Za każdy dodany punkt Wytrzymałości lub Energii odbywa się rzut kostką 1k10 + wytrzymałość/energia:5 (zaokrąglone w dół).
Dodatkowo za każdy zdobyty poziom postać zyskuje: +1 HP, +1 do maksymalnej wartości Bólu i +1 Many.
Dodatkowo: +1 HP i Many na poziom.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Sob 19:28, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|