Autor Wiadomość
Cedric Vallone
PostWysłany: Czw 18:31, 10 Sty 2008

Nazwa: Wietrzna osłona
Celność: Nie dotyczy
Obrażenia: Nie dotyczy
Zasięg: 2 metry kwadratowe
Opis: Jedyne zaklęcie poziomu "Adept" dla tej magii. Czarodziej otacza siebie wirującym powietrzem które odpycha przedmioty o maksymalnej wadze 2 kg. Cięższe bronie przedostaną się przez "ścianę" ale wtedy mają zmniejszoną szybkość i obrażenia.
Poziom: Adept
Koszt many: 5 PM/tura
Cedric Vallone
PostWysłany: Czw 18:25, 10 Sty 2008

Nazwa: Burza
Celność: Wymagany brak ochrony izolującej ofiarę od podłoża, wtedy szansa na trafienie wynosi 80%
Obrażenia: 4k5/piorun
Zasięg: 1km kwadratowy
Opis: Do użycia zaklęcia konieczne jest wysokie wzniesienie. Elementalista rozkłada ręce na boki, a z czarnych chmur Rivii zaczyna padać deszcz i grzmocą pioruny na dość dużym obszarze. Jest to po prostu zwykła burza z piorunami, wywoływana przez maga. Burza ma różny czas działania.
Poziom: Arcymag
Koszt many: 100 PM
Cedric Vallone
PostWysłany: Śro 16:40, 09 Sty 2008

Nazwa: Tornado
Celność: 60%
Obrażenia: 5k6
Zasięg: 50 metrów
Opis: Elementalista zaczyna bardzo szybko obracać się wokół własnej osi co wywołuje strumień powietrza wokół niego. Strumień ten z czasem formuje się w trąbę powietrzną a czarodziej staje się medium, czyli kimś kto kontroluje żywioł. Czar działa tak długo, dopóki mag się obraca i posiada manę.
Poziom: Uniwersalista
Koszt many: 50 PM/tura
Cedric Vallone
PostWysłany: Śro 16:34, 09 Sty 2008

Nazwa: Piorun
Celność: 90%
Obrażenia: 4k5/piorun
Zasięg: 10 metrów
Opis: Mag unosi dłonie a następnie zbiera wyładowania elektryczne z powietrza i skupia je w kulę zmieszaną z jego energią magiczną. Następnie kula rozpada się na kilka pomniejszych piorunów które atakują ofiary znajdujące się w zasięgu. Jeśli użytkownik jest blisko, także otrzymuje obrażenia. Ilość piorunów: 1k4
Poziom: Uniwersalista
Koszt many: 40 PM
Cedric Vallone
PostWysłany: Śro 14:11, 09 Sty 2008

Nazwa: Wietrzny podmuch
Celność: 30%
Obrażenia: 1k10
Zasięg: 30 metrów
Opis: Elementalista zbiera powietrze do rąk, po czym wypuszcza je w postaci wietrznej fali uderzeniowej która odpycha przeciwników. Powietrze zadaje drobne obrażenia i ma słabą celność bo im dalej od użytkownika tym bardziej się rozpływa.
Poziom: Praktykant
Koszt many: 10 PM/fala
Serindrack The Great
PostWysłany: Wto 15:41, 08 Sty 2008

Nazwa: Oko cyklonu
Celność: 60%
Obrażenia: 1k6
Zasięg: 10 metrów
Opis: Zaklęcie podstawowe magii burzy. Mag gromadzi magię w rękach, która zmienia się w małą burzę z piorunami. Po trafieniu zadaje obrażenia od błyskawic, czasem może wywołać paraliż, zatrzymanie serca...
Poziom: Praktykant
Koszt many: 8 PM/pocisk

Dodałem poziom do schematu
Serindrack The Great
PostWysłany: Wto 15:35, 08 Sty 2008

================ Powietrze ================

Żywioł wiatru łączy w sobie dwie dziedziny zniszczenia : Elektryczność oraz powietrze. Jest to niebezpieczna fuzja, która w rękach wykwalifikowanego czarodzieja może stać się potężną bronią. Każdy marzy o tym aby latać jak ptak, aby wiatr był na jego usługi... Teraz jest to możliwe. Wystarczy jedynie kilka gestów i inkantacji, aby twoje marzenia się ziściły...

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03