Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 16:46, 29 Gru 2007

Nazwa: Łotrzyk
Charakterystyka Ogólna: Łotrzykowie są doskonale wyszkoleni i mogą koncentrować się na wielu precyzyjnych czynnościach jednocześnie. Chociaż nie dorównują innym w walce, to wiedzą jak i gdzie uderzyć, aby zabolało. Przedstawiciel tej klasy, który zaskoczy wroga może powalić go jednym bardzo celnym ciosem uszkadzającym najważniejsze organy witalne. Jeśli chodzi o unikanie niebezpieczeństw to mają oni szósty zmysł. Doświadczeni łotrzykowie rozwijają u siebie prawie magiczne zdolności opanowując sztukę niewidzialności, uników i ukradkowych ataków. Dodatkowo biegle posługują się wszelkimi magicznymi przedmiotami, a także zwojami. Jest to nie lada sztuka, gdyż z trudem wychodzi to nawet magom.
Główny Atrybut: Od zręczności i zwinności zależy wiele łotrowskich umiejętności, a dodatkowo zapewniają mu one możliwość unikania większości ciosów.
Drugorzędny Atrybut:
Inteligencja daje mu możliwość odcyfrowania wielu zapisanych w prastarych językach informacji oraz zapewnia szybsze rozwiązywanie zagadek logicznych, często pojawiających się na jego drodze.
Charakter: Łotrzykowie podążają za możliwościami, nie ideami. Zazwyczaj są bardzo chaotyczni ukazując swoją porywczą i impulsywną naturę. Nie znoszą narzucanych reguł, co wiąże się z bardzo złym nastawieniem do Imperium, dlatego tylko z własnych pobudek stają często po stronie buntowników.
Pochodzenie: Niektórzy łotrzykowie należą do zorganizowanych towarzystw, czy organizacji noszących miano "gildiami złodziei". Większość, jednak to samouki, albo też osobnicy, którzy posiadali jednego, niezależnego mentora. Doświadczeni łotrzykowie często poszukują młodzików do pomocy: noszenia sprzętu, odwracania uwagi, ochrony pleców. Wraz z czasem ów "uczeń" odchodzi... Powody są różne, ale często wiążą się ze zdradą. Łotrzykowie nie uznają siebie nawzajem za towarzysz, chyba, że należą do tej samej gildii, albo uczą się pod okiem tego samego mentora. W rzeczywistości, ufają innym podobnym sobie mniej niż komukolwiek. Nie są głupcami.
Rasy: Łatwo adaptujący się i często nie posiadający skrupułów ludzie bez problemów zostają łotrzykami. Cienie także pasują do wymagań zawodu. Wampiry natomiast uważane są za istną elitę, specjalistów od szybkich kradzieży z najlepiej strzeżonych skarbców. Natomiast wilkołakom i Naznaczonym brakuje cierpliwości, chociaż i ich się spotyka w "łotrowskim" świecie.
Atut Klasowy:
Ukradkowy Atak
Jeśli Łotrzyk jest niezauważony (lub niepodejrzany) może zaatakować odbierając 200% więcej punktów wytrzymałości, a jako modyfikatora do obrażeń użyć zręczności (jeśli jest wyższa niż siła). Istnieje także 2% szans na natychmiastowe zabicie ofiary.
Korzyści:
+ 1 zręczność/lvl
+ 1 zwinność/2 lvle
Dodatkowe:
- Szybkość ataków zwiększona o 10%
- Siła zaklęć zmniejszona o 10%

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03