Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Pią 18:11, 21 Gru 2007

Każdy czasem zostaje zraniony nawet najwytrzymalszy osiłek. Może nie śmiertelnie, ale być może dotkliwie. Niesie to ze sobą często dotkliwe konsekwencje w postaci krwawienia również wewnętrznego, wstrząsu mózgu, czy zakażenia. Jest jednak możliwość zminimalizowania niedogodności - uleczenie.

_________________

Obrażenia dzielą się na kilka stopni:
  • Skaleczenie
  • Draśnięcie
  • Rana Lekka
  • Rana Ciężka


Z czego ostatni jest najniebezpieczniejszy dla życia. Powoduje to także jakieś inne nieudogodnienia np. krwawienie, mrowienie itp.

Podział obrażeń:


Do 5% HP - Draśnięcie
10% - Skaleczenie
25% - Rana lekka
powyżej 50% - Rana Ciężka

_________________

Najłatwiejsze (zarówno magiczne jak i zwyczajne) i najtańsze jest leczenie ran obuchowych, potem ciętych, a na końcu kłutych (właśnie te najczęściej ranią organy wewnętrzne).

Cena leczenia:

Rana Miażdżona - x
Rana Cięta - 1,5*x
Rana Kłuta - 2*x

Jednorazowe uderzenie odbierające 75% HP powoduje natychmiastową śmierć.

_________________

Każdy atak prócz zmniejszania liczby punktów wytrzymałości, zwiększa także wartość Bólu.
Jeśli zapełni się ona całkowicie - istota traci przytomność. Istnieje także kilka procent szans na jej zachowanie, jednak w grę wchodzą umiejętności oraz atuty.

Ból:

Do 10% Wartości - nieistotny
20% - utrudnia działanie (danej części ciała)
50%% - paraliż (danej części; kompletne złe jej działanie)
75% - ogromne powikłania całego ciała

_________________

Zapisywanie Obrażeń w Karcie postaci.

Liczbowa wartość Obrażeń (nazwa skali) [powstałe przez] część ciała {komplikacje} Ból: y

np.

2 (Draśnięcie) [kłuta] Prawa Noga {utrudnione chodzenie} Ból: 3

Rany jednej kończyny kumulują się (kłute, cięte i obuchowe - zapisuje się obok siebie)

19 (Ciężka Rana) [kłuta + cięta] Prawa Noga {brak władzy nad kończyną} Ból: 10

Niektóre ataki magiczne mogą powodować jedynie Ból w takim wypadku zapisujemy

(nazwa skali) [powstałe przez] część ciała {komplikacje} Ból: y

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03