Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 15:02, 15 Gru 2007

Ziemie Pradawnych
Ziemie Pradawnych to nieokiełznane i dzikie tereny nigdy niezamieszkane przez tzw. "cywilizowane" rasy. Miejsce to jest wylęgarnią wszelkiego paskudztwa i zła, chociaż w porównaniu z obecnym stanem kontynentu - nie jest tak strasznie; jest to po prostu czysta esencja chaosu.
Podobno w tym miejscu narodzili się Bogowie i dali życie swoim wyznawcom, pojawiły się jednak komplikacje, epidemie, doprowadzając do kompletnej dewastacji środowiska. Pozostawiając mroczną karykaturę dawnego doskonałego świata.

Liczba Ludności: ? tys. mieszkańców

Popularność: 10%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia ?
Wampiryzm ?
Manewry Wojskowe minimalna
Ataki [dzicz] ekstremalna
Epidemie ekstremalny
Rozbójnictwo minimalna
Anomalie naturalne wysoka

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: ?%
Wampiry: ?%
Wilkołaki: ?%
Cienie: ?%
Naznaczeni: ?%
Martwi: ?%
Zjawy: ?%

Urodzajność Gleby: średnio-wysoka

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 0%
Wyżyny: 27%
Niziny: 32%
Góry: 1%
Lasy: 16%
Tereny Piaszczyste: 8%
Wody: 9%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 13:35, 15 Gru 2007

Puszcza Północna
Puszcza Północna to ogromny las mieszany o bardzo bogatej, zarówno faunie, jak i florze. Poruszanie się po nim jest dość trudne ze względu na mrok spotęgowany jeszcze bardziej bardzo bujnymi konarami drzew zatrzymującymi każdy, nawet najmniejszy błysk Słońca. Doskonałym rozwiązaniem są pochodnie, które nie dość, że zapełniają światło to jeszcze odstraszają zwierzęta. Jednak mogą zaniepokoić inteligentniejszych mieszkańców lasu...

Liczba Ludności: 250 tys. mieszkańców

Popularność: 75%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia bardzo-wysoka
Wampiryzm niska
Manewry Wojskowe nisko-średnia
Ataki [dzicz] wysoka
Epidemie nisko-średnia
Rozbójnictwo nisko-średnia
Anomalie naturalne średnia

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 24%
Wampiry: 5%
Wilkołaki: 36%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 2%
Martwi: 20%
Zjawy: 3%

Urodzajność Gleby: średnio-wysoka

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 3%
Wyżyny: 8%
Niziny: 9%
Góry: 0,5%
Lasy: 79%
Tereny Piaszczyste: 0,5%
Wody: 5%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Pią 17:06, 14 Gru 2007

Dzikie Pustynie
Dzikie Pustynie to tereny bardzo suche, piaszczyste i gorące. Ukrop leje się z nieba, a wszędobylski sypki piasek utrudnia zarówno marsz, jak i oddychanie. Ma on diamentowo białą barwę, ale podążając w głąb ów terenów staje się coraz bardziej żółty. Odbija on jakiekolwiek światło powodując oślepiający blask, który może spowodować stałą ślepotę. Częste są tu także burze piaskowe, wiatry osiągają zawrotne prędkości podrywając tumany kwarcowych drobinek.

Liczba Ludności: 500 tys. mieszkańców

Popularność: 40%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia średnia
Wampiryzm niska
Manewry Wojskowe niska
Ataki [dzicz] średnia
Epidemie średnia
Rozbójnictwo średnia
Anomalie naturalne średnia

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 23%
Wampiry: 8%
Wilkołaki: 8%
Cienie: 12%
Naznaczeni: 12%
Martwi: 35%
Zjawy: 2%

Urodzajność Gleby: minimalna

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 2%
Wyżyny: 7%
Niziny: 2%
Góry: 5%
Lasy: 0,5%
Tereny Piaszczyste: 83%
Wody: 0,5%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Pią 16:55, 14 Gru 2007

Południowe Wybrzeże
Mianem Południowego Wybrzeża określa ogromny teren ciągnący się od Morza Zachodniego i Zapomnianych, po leśne tereny Puszczy Północnej i wydm Dzikich Pustyń. Niegdyś tereny te były niebezpieczne, ale jakże żyzne, teraz, gdy jest to najczęściej odwiedzana cześć kontynentu - ziemie wyjałowiały, jednak dzikiego zwierza wolno uświadczyć bardzo rzadko. Dominują tu niziny oraz bardzo rozległe piaszczyste wybrzeża.

Liczba Ludności: 1,5 mln

Popularność: 99%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia nisko-średnia
Wampiryzm średnio-wysoka
Manewry Wojskowe średnio-wysoka
Ataki [dzicz] niska
Epidemie średnia
Rozbójnictwo średnia
Anomalie naturalne niska

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 42%
Wampiry: 10%
Wilkołaki: 7%
Cienie: 7%
Naznaczeni: 10%
Martwi: 32%
Zjawy: 2%

Urodzajność Gleby: nisko-średnia

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 10%
Wyżyny: 12%
Niziny: 45%
Góry: 1%
Lasy: 8%
Tereny Piaszczyste: 15%
Wody: 9%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Czw 18:19, 13 Gru 2007

Morskie Klify
Miano Morskich Klifów nosi zespół wielu bardzo małych wysepek i kamiennych bloków o osobliwej faunie i florze. Powodem ów anomalii jest bardzo wysoka temperatura i wilgotność powietrza. Rośliny i zwierzęta tu żyjące są endemitami, które przystosowały się do odmiennych - względem reszty kontynentu - warunków. W ich rozwoju widać bardzo wyraźnie jaką rolę odegrała bardzo mała przestrzeń życiowa.
Zwyczajny człowiek może poczuć się tu gigantem wobec "zmniejszonego" świata.

Liczba Ludności: Brak stałych mieszkańców

Popularność: 5%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia -
Wampiryzm -
Manewry Wojskowe minimalna
Ataki [dzicz] średnia
Epidemie bardzo wysoka
Rozbójnictwo -
Anomalie naturalne średnia

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: -
Wampiry: -
Wilkołaki: -
Cienie: -
Naznaczeni: -
Martwi: -
Zjawy: -

Urodzajność Gleby: nisko-średnia

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 0%
Wyżyny: 2%
Niziny: 2%
Góry: 1%
Lasy: 20%
Tereny Piaszczyste: 5%
Wody: 70%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Czw 18:05, 13 Gru 2007

Wschodnie Pasmo
Wschodnie Pasmo to kompleks szczytów górskich rozpoczynający się od miasta Thordain. Północna część tych terenów jest dość zimna, wręcz mroźna, jednak wraz z kolejnymi kilometrami na południe lody topnieją, a miejsce to staje się bardzo gorące - Słońce praży, a zbiorniki wodne są wysuszone.
Ów pasmo kończy się niewielkimi wzniesieniami przy Morzu Zapomnianych. Tereny te nie są zbyt bogate w złoża cennych kruszców, jednak zapewniają niezapomniane widoki.

Liczba Ludności: 350 tys. mieszkańców

Popularność: 95%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia bardzo wysoka
Wampiryzm nisko-średnia
Manewry Wojskowe nisko-średnia
Ataki [dzicz] średnio-wysoka
Epidemie nisko-średnia
Rozbójnictwo średnio-wysoka
Anomalie naturalne średnia

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 27%
Wampiry: 1%
Wilkołaki: 35%
Cienie: 20%
Naznaczeni: 1%
Martwi: 20%
Zjawy: 1%

Urodzajność Gleby: bardzo niska

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 3%
Wyżyny: 3%
Niziny: 1%
Góry: 87%
Lasy: 1%
Tereny Piaszczyste: 2%
Wody: 3%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Czw 17:55, 13 Gru 2007

Lodowe Szczyty
Lodowe Szczyty to pasmo gór na północy kontynentu. Jest ono zawsze pokryte grubą warstwą śniegu i zamarzniętej wody. Rozpadliny, głębokie doliny oraz wąwozy to chleb powszedni. Podróże są bardzo niebezpieczne, co utrudnia dodatkowo bardzo silny wiatr oraz ciągłe opady "białego puchu". Dzikie zwierzęta i krwiożercze bestie nie są wcale żadnym ułatwieniem. Znajduje się tu za to masa jaskiń i grot oraz żyły złota, czy złóż diamentów.

Liczba Ludności: 300 tys. mieszkańców

Popularność: 90%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia średnio-wysoka
Wampiryzm bardzo niska
Manewry Wojskowe średnia
Ataki [dzicz] średnio-wysoka
Epidemie niska
Rozbójnictwo średnia
Anomalie naturalne niska

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 21%
Wampiry: 2%
Wilkołaki: 29%
Cienie: 29%
Naznaczeni: 2%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%

Urodzajność Gleby: bardzo niska

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 1%
Wyżyny: 5%
Niziny: 1%
Góry: 86%
Lasy: 1%
Tereny Piaszczyste: 1%
Wody: 5%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Czw 17:45, 13 Gru 2007

Araloth
Araloth to wielka wyspa zawdzięczająca swoją nazwę państwu, które na niej prosperuje. Jako jedyne oparło się sile Imperium i wspomaga buntowników. Przez te tereny płynie jedna niewielka rzeka nazywa zazwyczaj po prostu Potokiem oraz wypiętrzają się góry noszące miano Wzgórz. Ziemie są bardzo urodzajne jak na obecne czasy, a dzikich bestii jest stosunkowo mało.
Jest to wpływ bardzo osobliwej jak na obecne czasy sytuacji. Co jakiś czas przez piętro gęstych, czarnych chmur - przebijają się promienie Słońca. Raniące nieumarłych, a sprawiające radość i wzbudzające nadzieję w sercach żywych.

Liczba Ludności: 990 tys. mieszkańców

Popularność: 10%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia nisko-średnia
Wampiryzm bardzo niska
Manewry Wojskowe średnio-wysoka
Ataki [dzicz] niska
Epidemie niska
Rozbójnictwo niska
Anomalie naturalne Średnio-Wysoka

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 76,5%
Wampiry: 1%
Wilkołaki: 15%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 0,5%
Martwi: 1%
Zjawy: 2%

Urodzajność Gleby: wysoka

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 5%
Wyżyny: 30%
Niziny: 32%
Góry: 15%
Lasy: 10%%
Tereny Piaszczyste: 3%
Wody: 5%
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Śro 18:19, 12 Gru 2007

Wielkie Wyżyny
Jak sama nazwa wskazuje jest to rozległy teren o bardzo urozmaiconej, górzystej rzeźbie. Został on zajęty przez wojska rebeliantów i często przyjmuje on nazwę "Terenów Buntowników". Gleba jest tu dość urodzajna, jednak głównym niebezpieczeństwem jest graniczenie z nieokiełznanymi Ziemiami Pradawnych.
Często spotykane są tu patrole, zazwyczaj rebelianckie, jednak manewry wojskowe ze strony Imperium są niewiele rzadsze.

Liczba Ludności: 800 tys. mieszkańców

Popularność: 25%

Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:

Likantropia średnio-wysoka
Wampiryzm minimalna
Manewry Wojskowe wysoka
Ataki [dzicz] średnio-wysoka
Epidemie średnia
Rozbójnictwo nisko-średnia
Anomalie naturalne niska

Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 53%
Wampiry: 17,5%
Wilkołaki: 2%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 0,5%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%

Urodzajność Gleby: wysoka

Zagospodarowanie Terenów:

Siedliska: 2%
Wyżyny: 70%
Niziny: 10%
Góry: 3%
Lasy: 4%
Tereny Piaszczyste: 2%
Wody: 9%

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03