FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Cedric Vallone
Wysłany: Czw 18:31, 10 Sty 2008
Nazwa:
Wietrzna osłona
Celność:
Nie dotyczy
Obrażenia:
Nie dotyczy
Zasięg:
2 metry kwadratowe
Opis:
Jedyne zaklęcie poziomu "Adept" dla tej magii. Czarodziej otacza siebie wirującym powietrzem które odpycha przedmioty o maksymalnej wadze 2 kg. Cięższe bronie przedostaną się przez "ścianę" ale wtedy mają zmniejszoną szybkość i obrażenia.
Poziom:
Adept
Koszt many:
5 PM/tura
Cedric Vallone
Wysłany: Czw 18:25, 10 Sty 2008
Nazwa:
Burza
Celność:
Wymagany brak ochrony izolującej ofiarę od podłoża, wtedy szansa na trafienie wynosi 80%
Obrażenia:
4k5/piorun
Zasięg:
1km kwadratowy
Opis:
Do użycia zaklęcia konieczne jest wysokie wzniesienie. Elementalista rozkłada ręce na boki, a z czarnych chmur Rivii zaczyna padać deszcz i grzmocą pioruny na dość dużym obszarze. Jest to po prostu zwykła burza z piorunami, wywoływana przez maga. Burza ma różny czas działania.
Poziom:
Arcymag
Koszt many:
100 PM
Cedric Vallone
Wysłany: Śro 16:40, 09 Sty 2008
Nazwa:
Tornado
Celność:
60%
Obrażenia:
5k6
Zasięg:
50 metrów
Opis:
Elementalista zaczyna bardzo szybko obracać się wokół własnej osi co wywołuje strumień powietrza wokół niego. Strumień ten z czasem formuje się w trąbę powietrzną a czarodziej staje się medium, czyli kimś kto kontroluje żywioł. Czar działa tak długo, dopóki mag się obraca i posiada manę.
Poziom:
Uniwersalista
Koszt many:
50 PM/tura
Cedric Vallone
Wysłany: Śro 16:34, 09 Sty 2008
Nazwa:
Piorun
Celność:
90%
Obrażenia:
4k5/piorun
Zasięg:
10 metrów
Opis:
Mag unosi dłonie a następnie zbiera wyładowania elektryczne z powietrza i skupia je w kulę zmieszaną z jego energią magiczną. Następnie kula rozpada się na kilka pomniejszych piorunów które atakują ofiary znajdujące się w zasięgu. Jeśli użytkownik jest blisko, także otrzymuje obrażenia. Ilość piorunów: 1k4
Poziom:
Uniwersalista
Koszt many:
40 PM
Cedric Vallone
Wysłany: Śro 14:11, 09 Sty 2008
Nazwa:
Wietrzny podmuch
Celność:
30%
Obrażenia:
1k10
Zasięg:
30 metrów
Opis:
Elementalista zbiera powietrze do rąk, po czym wypuszcza je w postaci wietrznej fali uderzeniowej która odpycha przeciwników. Powietrze zadaje drobne obrażenia i ma słabą celność bo im dalej od użytkownika tym bardziej się rozpływa.
Poziom:
Praktykant
Koszt many:
10 PM/fala
Serindrack The Great
Wysłany: Wto 15:41, 08 Sty 2008
Nazwa:
Oko cyklonu
Celność:
60%
Obrażenia:
1k6
Zasięg:
10 metrów
Opis:
Zaklęcie podstawowe magii burzy. Mag gromadzi magię w rękach, która zmienia się w małą burzę z piorunami. Po trafieniu zadaje obrażenia od błyskawic, czasem może wywołać paraliż, zatrzymanie serca...
Poziom:
Praktykant
Koszt many:
8 PM/pocisk
Dodałem poziom do schematu
Serindrack The Great
Wysłany: Wto 15:35, 08 Sty 2008
================ Powietrze ================
Żywioł wiatru łączy w sobie dwie dziedziny zniszczenia : Elektryczność oraz powietrze. Jest to niebezpieczna fuzja, która w rękach wykwalifikowanego czarodzieja może stać się potężną bronią. Każdy marzy o tym aby latać jak ptak, aby wiatr był na jego usługi... Teraz jest to możliwe. Wystarczy jedynie kilka gestów i inkantacji, aby twoje marzenia się ziściły...
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin