FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 12:52, 05 Sty 2008
Nazwa:
Demonolog
Charakterystyka Ogólna:
Demonolodzy to plugawi czarownicy, którzy swoją siłę czerpią poprzez więzienie i rozkazywanie demonom. Często prowadzą szczegółowe badania opisując w swoich księgach wygląd oraz zachowanie konkretnego osobnika, czy grupy. Mają dzięki temu znaczącą potęgę oraz moc, gdyż jednego osobnika wolno wykorzystać na tysiące sposobów. Płacą jednak ogromną cenę, gdyż każdy błąd, czy zły gest może uwolnić przyzwaną bestię. A ta na pewno nie będzie zadowolona z bolesnego wyrwania ze swojego świata. Dlatego silna wola i odporność zarówno na strach, jak i pokusy to najważniejsze cechy Demonologów. Studiowanie tysięcy ksiąg pełnych tekstu w poszukiwaniu jednego imienia jest wśród nich częstą praktyką, jednak znajomość miana "przyzywanego" daje jeszcze większą kontrolę. Najważniejsze jest, jednak aby demon nie poznał prawdziwego imienia swojego pana. Wtedy żaden pentagram, czy zwój ochronny nie uchroni przed gniewem "niewolnika". Jest to główny powód, dla którego Demonolodzy operują fałszywymi nazwiskami.
Główny Atrybut:
Charyzma określa siłę wszystkich podejmowanych przez Demonologa magicznych działań. Tyczy się to zarówno potęgi przyzywanych "niewolników", stopnia ich kontroli i liczby. Także wszystkie stosowane zaklęcia "karcące" bazują na Charyzmie.
Drugorzędny Atrybut:
Podobnie jak u innych klas czarujących inne ważne atrybuty to wytrzymałość i zwinność. Zapewniają one odporność na ataki i szybkie uniki.
Charakter:
Dla Demonologów ważne jest opanowanie, a magia i potęga jest równa latom ciężkiej pracy i nauki. Dlatego dążą do prawa, które zapewnia spokój i porządek, tak potrzebny przy pełnej koncentracji i w obliczu zdenerwowania oraz podniecenia.
Pochodzenie:
Demonolodzy zaczynają swoją przygodę z magią w bardzo różnym wieku. Jedni już jako małe dzieci zaczęły czytać zakazane księgi, a Ci z wrodzonym talentem mogły zakląć demona w lustrze. Jednak takie przypadki są bardzo nieliczne i szykują świetlaną przyszłość tym "niezwykłym osobnikom". Większość to uczniowie, którzy trafiali do swoich mentorów zamiast podatku w życie, czy zwierzętach. Wbrew pozorom pozyskiwanie coraz nowszych Demonologów przynosi korzyści. Bardzo chętnie pozbywają się maszkar z nawiedzonych domów, czy zsyłają klątwy na sąsiadów. Ostatnia grupa to osoby, które mając już ułożone życie postanowiły coś zmienić. Porzucając rodzinę zaczęły studiować stare księgi z opuszczonego domu należącego do zaginionego odludka.
Rasy:
Najwięcej Demonologów to Naznaczeni i Ludzie. Jednak wrodzony talent zaklinania jest nieprzewidywalny i może objawić się w każdej ze zwyczajnych ras.
Atut Klasowy:
Demonologia
Demonolog uzyskuje automatycznie domenę "Demonologia" na poziomie Adept.
Korzyści:
+ 1 charyzma/2 lvle
+ 1 energia/lvl
Dodatkowe:
- Punkty wytrzymałości zwiększone o 10%
- Mana zwiększona o 10%
- Wskaźnik Bólu zmniejszony o 20%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin