FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 17:44, 03 Sty 2008
Nazwa:
Łowca
Charakterystyka Ogólna:
Tak, jak lasy są domami krwiożerczych wilków i wygłodniałych niedźwiedzi, tak miasta to wylęgarnia największych szumowin i bandytów. Jednak wszędzie myśliwy musi przechytrzać swoje ofiary. Często nie może równać się z nimi pod względem siły fizycznej, dlatego zwinność i rozpoznanie w terenie ro podstawy. Najważniejsza jest jednak znajomość psychiki swojej "zwierzyny" i ciągłe wyprzedzanie jej ruchów. Obecni łowcy zawdzięczają swoją moc dawnym przodkach, którzy całe życie spędzali w lasach i tropili zwierzynę. Obecnie stało się to nieopłacalne i bezsensowne, przecież używając identycznych metod wolno zarobić więcej polując na ludzi. Wrogów imperium, którzy sprzeciwiają się władzy. Za jednego, nawet martwego, osobnika wolno się szybko wzbogacić. Jednak łowcy (przez plebs nazywani
łowcami głów
) nie zabijają dla pieniędzy, a dla sportu. To odróżnia ich od najemników i dodaje aurę niepokoju. Dlatego nawet jeśli stanie się nie opłacalne tropienie wybranej wcześniej ofiary - nie przerwą. Tego zakazuje im honor. W wachlarzu ich umiejętności można znaleźć zarówno bardzo wykwintne taktyki bojowe, jak i wiele zdolności czysto złodziejskich lub typowo magicznych.
Główny Atrybut:
Bardzo ważnym atrybutem dla Łowcy jest zwinność. Zapewnia mu ona płynność ruchów i szybki czas reakcji, tak potrzebny w czasie walki. Także Siła i Inteligencja nie mogą być przez niego zaniedbane, gdyż równowaga obu cech to klucz do sukcesu.
Drugorzędny Atrybut:
Zręczni Łowcy doskonale posługują się bronią, bez której nie mieliby szans ze swoimi niebezpiecznymi ofiarami. Natomiast wysoka wartość roztropności jest równoznaczna z bezpieczeństwem
(Roztropny, znaczy żywy)
.
Charakter:
Łowcy są bardzo różni. Każdy z nich jest niepowtarzalny, gdyż mają bardzo wiele dróg rozwoju. Mimo to większość jest neutralna, surowe życie nauczyło ich braku litości, jednak nie okrucieństwa. Zazwyczaj są także chaotyczni, gdyż nie potrafią podążać zgodnie z regułami sztywnego społeczeństwa. Tylko swoją drogę uważają za słuszną nie piętnując tym samym innych.
Pochodzenie:
Niektórzy Łowcy uzyskali swoje umiejętności będąc członkami elitarnych oddziałów wojskowych., ale większość uczyła się samotnie lub od mistrza, który wybrał ich na pomocnika. Przedstawiciele tej klasy zawsze rywalizują ze sobą. Bycie żywą legendą jest jednym z ich celów.
Rasy:
Cienie często zostają Łowcami. Dobrze znają każdy zakamarek miasta i łatwo poruszają się niezauważalnie. Także wampiry bardzo dobrze radzą sobie w takiej roli. Ludzie uważani są za bardzo ekstrawaganckich i dość dziwnych, jednak ciągły ucisk prawie do minimum zmniejszył ich litość względem przedstawicieli innych ras. Wilkołaki z jednej strony bardzo dobrze sobie radzą jako łowcy, z drugiej... jest ich bardzo niewielu, szczególnie w miastach, a nie wzbudzanie zainteresowania wśród innych jest bardzo ważne. Często używają różnych iluzji i transmutacji do ukrycia pochodzenia.
Atut Klasowy:
Tropienie
Umożliwia to Łowcom podążanie śladami postaci analizując zostawione ślady nawet na bardzo nieprzyjaznym terenie.
Korzyści:
+ 1 zwinność/lvl
+ 1 zręczność/2 lvle
Dodatkowe:
- Szybkość ataków zwiększona o 10%
- Szybkość rzucania zaklęć zmniejszona o 10%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin