FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Wto 18:40, 01 Sty 2008
Nazwa:
Najemnik
Charakterystyka Ogólna:
Najemnicy to zatwardziali wojownicy, którzy wiele widzieli w swoim życiu. Głód i płacz, lamenty i przekleństwa, krew i wino. Wszystko to jeszcze bardziej zahartowało ich, już i tak, stalowy charakter. Mają oni znakomite preferencje bojowe, znają się na wszystkich standardowych rodzajach broni i pancerza. Oprócz ogólnych zdolności związanych z walką, każdy z tych wojowników rozwija własne, unikalne umiejętności. Dzięki temu jedni mogą stać się doskonali we władaniu jednym rodzajem broni, inni bardziej skupili się na skomplikowanych manewrów, a cała reszta to uniwersaliści, którzy wiedzą do czego służy zarówno wielki topór, jak i malutkie kukri. Wraz ze wzrostem doświadczenia ich własny styl staje się coraz bardziej niezwykły. Jednak to wszystko oferują jedynie tym, którzy mogą coś zaoferować, gdyż dla najemników najważniejsze są pieniądze. Niezależność - już dawno przeminęła. Teraz szukają pracy jako gwardziści, albo zaciągają się do armii. Część wybiera drogę łowców głów. Z czasem mogą zdobyć prestiż i wykupić sobie tytuły szlacheckie, prawie zawsze wybierają "rycerza". Chociaż ich życie rzadko kiedy ma coś wspólnego z moralnością i honorem.
Główny Atrybut:
Dla najemników szczególnie ważna jest siła, ponieważ równoznaczna jest z ich zdolnościami bojowymi. Duża wartość tego atrybutu zapewnia mocne ciosy, które w mgnieniu oka powalą przeciwników. Szczególną wartość ma także wytrzymałość, gdyż uczestniczenie w wielu walkach jest bardzo wyczerpujące i niebezpieczne dla życia.
Drugorzędny Atrybut:
Najemnicy, którzy podążają drogą łuku zazwyczaj dbają o swoją zręczność, która równoznaczna jest z celnością. Część rezygnuje z ciężkich pancerzy na rzecz ogromnej zwinności.
Charakter:
Najemnicy posiadają każdy możliwy charakter. Dobrzy, których jest zazwyczaj dość mało, giną w obronie honoru i światła najmując się za niewielkie kwoty u potrzebujących. Źli niszczą i grabią, a w wolnym czasie przyjmują zadania, nawet te najbardziej niemoralne. Większość, jednak wyznaję zasadę "Kto da więcej!".
Pochodzenie:
Najemnicy trafiają do swojej profesji na wiele sposobów. Większość ma za sobą przeszkolenie w armii, albo chociaż staż w lokalnej straży. Niektórzy uczęszczali do prawdziwych akademii. Inni to samouki, którzy zoptymalizowali swój styl podczas wielu karczmiennych bójek. Najemnik może wziąć miecz do ręki próbując uciekać w ten sposób od nudnego życia na wsi, bądź kontynuując rodzinną tradycję.
Rasy:
Ludzcy najemnicy to zazwyczaj weterani wojen z buntownikami, albo bestiami z Ziemi Pradawnych. Wojownicy wilkołaki są zwykle członkami dobrze wyszkolonych drużyn uderzeniowych ochraniających najważniejsze miasta odłączone od Imperium. Najemnicy Wampiry to są zwykle wyszkoleni w długim mieczu. Rozpiera ich domu względem własnych umiejętności, uczyniło ich to zawsze gotowymi do ich prezentacji lub wykorzystania. Cienie i Naznaczeni często są samoukami i wyrzutkami, którzy osiągnęli dosyć doświadczenia, aby zasłużyć na coś na kształt szacunku. Zjawy bardzo rzadko wybierają tą drogę, a jeśli już to jako nieugięci mściciele.
Atut Klasowy:
Krzepkość
Zapewnia dużą wytrzymałość, odporność na ból i możliwość dłuższego wykonywania męczących akcji.
Korzyści:
+ 1 wytrzymałość/lvl
+ 1 siła/2 lvle
Dodatkowe:
- Wskaźnik Bólu zwiększony o 10%
- Szybsze ataki o 20%
- Mana zmniejszona o 30%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin