Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Pon 16:57, 07 Sty 2008
|
Podobają się
A, co do ciosu krytycznego...
To tak^^
Obrażeń z siły nie mnożymy, bo to by było dość dziwne xD |
|
|
|
Wysłany: Pon 14:16, 07 Sty 2008
|
Czy Merinidowi Aleanrahelowi podobają się obecne obrażenia kuli?
Co do ciosów krytycznych to mam pytanie czy wygląda to tak?
Cios krytyczny: X% x 2
Czyli oznacza to że obrażenia zamiast obliczać 1k10 będziemy obliczać 2k10? Chcę mieć tylko pewność |
|
|
|
Wysłany: Sob 19:12, 05 Sty 2008
|
Merinidzie, jeśli mag wpakowałby np. 14 pkt w energię to tylko kołek pozwoliłby mu grać. Na wielu PBFach każdy gra taką postacią jaką ma. Nie ma taryfy ulgowej, np. z 0 wytrzymałości ma 10 HP O nie, tak nie ma. Ja polecam prosty schemat, czyli tylko mnożenie przez 10 i gitara Jak ktoś ma 0 siły, to nic nie udźwignie. Daj notkę "Minimum 1 dla każdego atrybutu, jeśli jesteś magiem, także energii."
Hrempf... Mój kolorek, znajdź se własny -.-
Po pierwsze Mordi pisze się "Ekhm" za pozwoleniem. Po drugie to pomarańczowy pasuje klimatycznie
Ale to nie jest "ekhm" tylko "hrempf", znaczy się zażenowanie i wyrażenie dezaprobaty(czy jakoś tak... ^^) Dobra koniec spamu w poście |
|
|
|
Wysłany: Sob 19:03, 05 Sty 2008
|
Właśnie o to chodzi...
Punktów jest dużo..
Dlatego rozdzieliłem manę i siłę ataków magicznych...
Taki mag dałby 14 w inteligencję i...
Mistrz...
Obecnie też jest ich dużo...
Zastanawiam się, czy może automatycznie dać 3 punkty w każdy atrybut i zmniejszyć AP do 5-6...
Ale za to wtedy jest mała swoboda...
Dlatego AP na pewno nie zwiększę...
A co do wyliczania PW i Many...
Miałem robić to następująco:
automatyczne dziesięć + k6 na każdy punkt wytrzymałości/energii... |
|
|
|
Wysłany: Sob 18:56, 05 Sty 2008
|
Mer ja proponuję obliczanie HP postaci:
NIE OBLICZAĆ TAK:
[Atrybut gracza] x 10 : 2
TYLKO TAK:
[Atrybut gracza] x 10 bez dzielenia
Wtedy obecne obrażenia broni byłyby dopasowane odpowiednio do rozgrywki. No bo jak ktoś da 1 w Wytrzymałość to wtedy będzie miał 5 HP. A jak da 2 to będzie miał 10 HP i będzie go można zranić szerokim mieczem To by jednak wymagało zwiększenia ilości punktów do rozdania na atrybuty bo uważam że jest ich za mało. Proponuję 21 pkt. Wtedy średnia na atrybuty wynosiłaby 3 nie licząc energii. To dobre rozwiązanie dla postaci które chcą zachować umiar we wszystkim, jednak nie są w niczym dobre |
|
|
|
Wysłany: Sob 18:48, 05 Sty 2008
|
Klasy ataku:
0,1-1 kg Błyskawiczny --> 1k
1-4 kg Szybki --> 1k-2k
5-7 kg Zwyczajny --> 2k
8-11 kg Wolny --> 2k-3k
12 kg wzwyż Bardzo wolny --> 4k
...
A co myślicie o takim rozłożeniu kości... (oczywiście po k może być dowolna liczba w granicach rozsądku)...
Wtedy minimalne obrażenia nie byłyby ogromne...
Bo teraz ktoś wstawi broń 12k1 i co będzie xD |
|
|
|
Wysłany: Sob 18:25, 05 Sty 2008
|
Więc ustalone i obrażenia kuli zostają |
|
|
|
Wysłany: Sob 14:04, 05 Sty 2008
|
Może być |
|
|
|
Wysłany: Sob 13:11, 05 Sty 2008
|
Nie warto już robić kolejnych zmian w schemacie. Już trochę broni jest Ewentualnie można by zrobić tak:
Klasy ataku:
0,1-1 kg Błyskawiczny
1-4 kg Szybki
5-7 kg Zwyczajny
8-11 kg Wolny
12 kg wzwyż Bardzo wolny |
|
|
|
Wysłany: Sob 12:57, 05 Sty 2008
|
Zauważyłem, że rekompensujesz to ceną...
I wiem, co można dodać, aby "kula na łańcuchu" była mniej potężna i bardziej to uwidocznić...
Klasa Ataku: błyskawiczny/szybki/zwyczajny/wolny/bardzo wolny
Z czego im broń potężniejsza tym atak był wolniejszy.
Ale z tymi kośćmi to chyba jednak przesada...
Aż 6?
...
Sądzę, że trzy... maksymalnie cztery to i taaak bardzo dużo.
A 6k2 jest bardzo śmieszne xD |
|
|
|
Wysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008
|
Zauważ drogi Merinidzie że jakże potężną moc kuli rekompensuje jej celność oraz cena. Przy założeniu że gracz ma na początku 100 SZ nie będzie mógł kupić tej kuli. W dodatku jest strasznie ciężka i powolna. Tutaj modlisz się żeby trafić, udaje się a wróg tylko się zachłysnął Ja myślę że tak jest dobrze. |
|
|
|
Wysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008
|
Mer, jeśli broń jest potężna to czemu nie mogą być takie duże? Np. taki topór dwuręczny to chyba zadaje duże rany nie? |
|
|
|
Wysłany: Sob 12:05, 05 Sty 2008
|
Czy obrażenia czasem nie są za duże O.o'
6k2
Hmmm...
To jest minimalnie 6 obrażeń
Strasznie dużo xD
Dajmy do tego siłę 20...
Niech maksymalnie mogą być dwie kości obrażeń (2k...) żeby nie przesadzać...
I maksymalne obrażenia to 12.
6k4 O.o'
To już nie lekka przesada? |
|
|
|
Wysłany: Śro 17:05, 02 Sty 2008
|
Cztery pełne linijki wystarczą^^
(Widziane przez czytającego, a nie piszącego wiadomość w "Szybkiej Odpowiedzi", albo oknie "Odpowiedzi"). |
|
|
|
Wysłany: Wto 19:11, 01 Sty 2008
|
Czy średnia 4 linijki opisu wystarcza? ^^ |
|
|