FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 16:46, 29 Gru 2007
Nazwa:
Łotrzyk
Charakterystyka Ogólna:
Łotrzykowie są doskonale wyszkoleni i mogą koncentrować się na wielu precyzyjnych czynnościach jednocześnie. Chociaż nie dorównują innym w walce, to wiedzą jak i gdzie uderzyć, aby zabolało. Przedstawiciel tej klasy, który zaskoczy wroga może powalić go jednym bardzo celnym ciosem uszkadzającym najważniejsze organy witalne. Jeśli chodzi o unikanie niebezpieczeństw to mają oni szósty zmysł. Doświadczeni łotrzykowie rozwijają u siebie prawie magiczne zdolności opanowując sztukę niewidzialności, uników i ukradkowych ataków. Dodatkowo biegle posługują się wszelkimi magicznymi przedmiotami, a także zwojami. Jest to nie lada sztuka, gdyż z trudem wychodzi to nawet magom.
Główny Atrybut:
Od zręczności i zwinności zależy wiele łotrowskich umiejętności, a dodatkowo zapewniają mu one możliwość unikania większości ciosów.
Drugorzędny Atrybut:
Inteligencja daje mu możliwość odcyfrowania wielu zapisanych w prastarych językach informacji oraz zapewnia szybsze rozwiązywanie zagadek logicznych, często pojawiających się na jego drodze.
Charakter:
Łotrzykowie podążają za możliwościami, nie ideami. Zazwyczaj są bardzo chaotyczni ukazując swoją porywczą i impulsywną naturę. Nie znoszą narzucanych reguł, co wiąże się z bardzo złym nastawieniem do Imperium, dlatego tylko z własnych pobudek stają często po stronie buntowników.
Pochodzenie:
Niektórzy łotrzykowie należą do zorganizowanych towarzystw, czy organizacji noszących miano "gildiami złodziei". Większość, jednak to samouki, albo też osobnicy, którzy posiadali jednego, niezależnego mentora. Doświadczeni łotrzykowie często poszukują młodzików do pomocy: noszenia sprzętu, odwracania uwagi, ochrony pleców. Wraz z czasem ów "uczeń" odchodzi... Powody są różne, ale często wiążą się ze zdradą. Łotrzykowie nie uznają siebie nawzajem za towarzysz, chyba, że należą do tej samej gildii, albo uczą się pod okiem tego samego mentora. W rzeczywistości, ufają innym podobnym sobie mniej niż komukolwiek. Nie są głupcami.
Rasy:
Łatwo adaptujący się i często nie posiadający skrupułów ludzie bez problemów zostają łotrzykami. Cienie także pasują do wymagań zawodu. Wampiry natomiast uważane są za istną elitę, specjalistów od szybkich kradzieży z najlepiej strzeżonych skarbców. Natomiast wilkołakom i Naznaczonym brakuje cierpliwości, chociaż i ich się spotyka w "łotrowskim" świecie.
Atut Klasowy:
Ukradkowy Atak
Jeśli Łotrzyk jest niezauważony (lub niepodejrzany) może zaatakować odbierając 200% więcej punktów wytrzymałości, a jako modyfikatora do obrażeń użyć zręczności (jeśli jest wyższa niż siła). Istnieje także 2% szans na natychmiastowe zabicie ofiary.
Korzyści:
+ 1 zręczność/lvl
+ 1 zwinność/2 lvle
Dodatkowe:
- Szybkość ataków zwiększona o 10%
- Siła zaklęć zmniejszona o 10%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin