FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pią 17:28, 21 Gru 2007
***Śmierć***
Postać po śmierci trafia na losowy Plan Przechodni:
Eter, Cień
lub
Astral
(według uznania MG).
Na każdym z nich występują bramy i wyrwy oraz inni zmarli, czy zwyczajni planarni podróżnicy. Za pomocą "Przejść", charakterystycznych dla każdej Sfery,
Nieżywy
może dostać się na inny Plan. Nie zawsze będzie on przyjazny i istnieje równe prawdopodobieństwo dla wszystkich planów (czyli równie dobrze trafimy na Plan Wiecznego Ognia, co do Świata Materialnego).
Trafiając już do świata swojej śmierci, bohater jest niematerialny, czyli jego ciało pozostaje w tym samym miejscu, w którym zginęło (Da się je przenieść itp.). Jeżeli ponownie trafi on do Sfery, w której zginął; pojawia się nie przy portalu, lecz w swoim prawdziwym ciele. W tym czasie oprawcy najprawdopodobniej uciekli, a ciało mogło zostać doszczętnie zniszczone np. spalone. W takim wypadku postać pojawia się tam gdzie ostatnio była "cała".
Jak wiadomo, każdy plan przechodni różni się od siebie, a w związku z tym są różne metody ucieczki. Najłatwiej szukać przejścia do "swojej" sfery, lecz można np. poprosić mieszkańców (czy Boga) o przeniesienie do swojego ciała...
Nieżywy
ma przy sobie wszystko, co należało do niego przy śmierci. Chociaż jego ciało jest nadzwyczajnie kościste i białe (rasy o czarnej barwie skóry, taką mają i po śmierci). Jest to cecha, która odróżnia go od zwyczajnych planarnych podróżników.
Oczywiście da się i z planu materialnego wskrzesić bohatera używając czarów nekromantycznych, które powodują całkowite poddanie się "stwórcy" i wykonanie wszelkich jego rozkazów. Postać pojawia się jako zombie, bądź szkielet (lub jako każdy inny nieumarły wymieniony w zaklęciu).
Jego wszystkie atrybuty zmniejszone są o 25%, a charyzma o 50% (zaokrąglone w dół).
Jeśli uda się jej wyrwać z mocy Nekromanty, jej rasa zostaje zmieniona na
"Martwego"
, a wszelkie bonusy zostają zmienione.
Kapłańskie czary uzdrowień nie mają takich niemiłych efektów, lecz podmiot czaru traci całe "nadpoziomowe" PD.
Okultystyczne i Spirytualistyczne czary uzdrowień sprowadzają z martwych, lecz ciało w jakim pojawi się ożywiony jest losowe (Można z człowieka płci męskiej, stać się samicą borsuka). Zachowuje się wtedy zdolność mowy i inteligencję (Poziomowe Punkty Atrybutów są ponownie do rozdania).
Śmierć po śmierci (w czasie podróży na planie przechodnim, czy zewnętrznym bez uprzedniego wskrzeszenia) oznacza, iż trafia przed oblicze wyznawanego Boga, a ten może zrobić z nieszczęśnikiem wszystko. Zarówno ożywić, jak i zamknąć w klatce i kazać śpiewać niczym słowik.
Ateiście trafiają na plan demonów -
Nieskończone Warstwy Otchłani
. Stają się cegiełkami w
Murze Płaczu
. Ich szanse na powrót do życia są znikome - minimalne. Muszą zostać wyjęci z niego przez osobę, która ich kocha inaczej na wieczność będą oglądać swoje życie od początku do końca, za każdym razem doznając większego szoku i bólu.
Wracając na Swój Rodzimy Plan cały ekwipunek zostaje uaktualniony, czyli jeżeli wszystko zostało spalone - Postać nie ma przy sobie niczego, ewentualnie garstkę popiołu. Ów zabieg jest przeprowadzany również przy każdej zmianie planu.
Działa to również w drugą stronę.
Wszystkie powyższe zasady dotyczą także
Martwych i Wampirów
, ponieważ dotyczy to duszy, a nie martwego ciała
Przykład:
Na Planie Cienia mamy wszystko przy sobie. Przechodzimy przez portal i nagle tracimy swój ulubiony nadziak.
Gubimy tutaj całe złoto i za chwilę zmieniamy Sferę. Złoto pojawia się ponownie, lecz okazuje się, że ktoś nas ogolił.
Jedynie 50% przedmiotów zdobytych w czasie podróży wraca z nami na nasz rodzimy plan.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin