FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 19:26, 20 Gru 2007
Magia
to wszędobylska dziedzina w znacznym stopniu ułatwiająca prosperowanie w zwyczajnym świecie. Umożliwia ona zarówno obronę, atak, tworzenie kopii, wpływanie na umysł innych istot, czy po prostu umilanie sobie życia. Jednak pojęcie tej sztuki, wszystkich technik i zaklęć jest niemożliwe. Jest tego zbyt dużo by przeciętna istota pojęła wszystko podczas swojego marnego żywota.
Jednak kto tu mówi o przeciętności...
_________________
Sztuka magiczna dzieli się na
pięć
Wtajemniczeń, z czego oczywiście najwyższe jest te ostatnie. Zapewnia ono praktycznie nieograniczoną władzę w jakiejś domenie.
Wtajemniczenia (od najsłabszego do najwyższego):
Adept
Praktykant
Czarownik
Uniwersalista
Arcymag
Poziom wtajemniczenia daje dostęp do czarów na takim właśnie poziomie. Jest ono jednak ograniczone w pewnym stopniu przez poziom.
Wykupienie
pierwszego stopnia
i każdego kolejnego kosztuje
dwie rangi
(dla klas czarujących;
trzy razy tyle
[4] dla walczących i
półtora razy tyle
[3] dla uniwersalnych).
_________________
Istnieje również
czternaście Domen
z czego
cztery
są unikalne tylko dla określonej specjalizacji.
"Wolne" Domeny:
Cień
Światło
Eter
Pustka
Wola
Maho
Domeny "Żywiołów":
Ogień
Woda
Ziemia
Powietrze
Domeny "Specjalne":
Nekromancja - Nekromanta
Demonologia - Demonolog
Okultyzm - Okultysta
Spirytualizm - Spirytualista
Klasy Czarujące
są ograniczenie do maksymalnie
trzech domen
(wraz z klasową) z czego najwyższa musi być o
jedno wtajemniczenie wyżej
od
drugiej
, a dwa od
trzeciej
.
Klasy uniwersalne
są ograniczone do
dwóch szkół z
czego najwyżej wtajemniczona musi przewyższać ostatnią o
jedną rangę
.
Maksymalne wtajemniczenie -
Uniwersalista.
Klasy walczące
mogą wybrać tylko
jedną domenę
, którą maksymalnie podnoszą do poziomu -
Czarownik
.
_________________
Dodatkowo istnieją także
Kapłani
, którzy mają dostęp do specjalnych zaklęć udostępnianych przez swojego Boga. Mogą je wybrać
zamiast tych oferowanych przez domenę
w jakiej się specjalizują.
_________________
Pochłanianie energii magicznej przez czary poszczególnych poziomów:
Adept
- 1-5 many
Praktykant
- 6-10 many
Czarownik
- 11-20 many
Uniwersalista
- 21-50 many
Arcymag
- 51-100 many
_________________
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klas czarujących to zawsze
pięć na pierwszym i dodatkowe trzy co awans.
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klas uniwersalnych to zawsze
cztery na pierwszym i dodatkowe dwa co awans.
Ilość znanych czarów wynikająca z poziomu dla klasy walczących to zawsze
trzy na pierwszym i dodatkowe dwa co awans.
_________________
Czary wybierane są przez gracza wraz z rozdawaniem PA, PU i Rang.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin