FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 15:02, 15 Gru 2007
Ziemie Pradawnych
Ziemie Pradawnych to nieokiełznane i dzikie tereny nigdy niezamieszkane przez tzw. "cywilizowane" rasy. Miejsce to jest wylęgarnią wszelkiego paskudztwa i zła, chociaż w porównaniu z obecnym stanem kontynentu - nie jest tak strasznie; jest to po prostu czysta esencja chaosu.
Podobno w tym miejscu narodzili się Bogowie i dali życie swoim wyznawcom, pojawiły się jednak komplikacje, epidemie, doprowadzając do kompletnej dewastacji środowiska. Pozostawiając mroczną karykaturę dawnego doskonałego świata.
Liczba Ludności:
? tys. mieszkańców
Popularność:
10%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
?
Wampiryzm
?
Manewry Wojskowe
minimalna
Ataki [dzicz]
ekstremalna
Epidemie
ekstremalny
Rozbójnictwo
minimalna
Anomalie naturalne
wysoka
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: ?%
Wampiry: ?%
Wilkołaki: ?%
Cienie: ?%
Naznaczeni: ?%
Martwi: ?%
Zjawy: ?%
Urodzajność Gleby:
średnio-wysoka
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
0%
Wyżyny:
27%
Niziny:
32%
Góry:
1%
Lasy:
16%
Tereny Piaszczyste:
8%
Wody:
9%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 13:35, 15 Gru 2007
Puszcza Północna
Puszcza Północna to ogromny las mieszany o bardzo bogatej, zarówno faunie, jak i florze. Poruszanie się po nim jest dość trudne ze względu na mrok spotęgowany jeszcze bardziej bardzo bujnymi konarami drzew zatrzymującymi każdy, nawet najmniejszy błysk Słońca. Doskonałym rozwiązaniem są pochodnie, które nie dość, że zapełniają światło to jeszcze odstraszają zwierzęta. Jednak mogą zaniepokoić inteligentniejszych mieszkańców lasu...
Liczba Ludności:
250 tys. mieszkańców
Popularność:
75%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
bardzo-wysoka
Wampiryzm
niska
Manewry Wojskowe
nisko-średnia
Ataki [dzicz]
wysoka
Epidemie
nisko-średnia
Rozbójnictwo
nisko-średnia
Anomalie naturalne
średnia
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 24%
Wampiry: 5%
Wilkołaki: 36%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 2%
Martwi: 20%
Zjawy: 3%
Urodzajność Gleby:
średnio-wysoka
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
3%
Wyżyny:
8%
Niziny:
9%
Góry:
0,5%
Lasy:
79%
Tereny Piaszczyste:
0,5%
Wody:
5%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pią 17:06, 14 Gru 2007
Dzikie Pustynie
Dzikie Pustynie to tereny bardzo suche, piaszczyste i gorące. Ukrop leje się z nieba, a wszędobylski sypki piasek utrudnia zarówno marsz, jak i oddychanie. Ma on diamentowo białą barwę, ale podążając w głąb ów terenów staje się coraz bardziej żółty. Odbija on jakiekolwiek światło powodując oślepiający blask, który może spowodować stałą ślepotę. Częste są tu także burze piaskowe, wiatry osiągają zawrotne prędkości podrywając tumany kwarcowych drobinek.
Liczba Ludności:
500 tys. mieszkańców
Popularność:
40%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
średnia
Wampiryzm
niska
Manewry Wojskowe
niska
Ataki [dzicz]
średnia
Epidemie
średnia
Rozbójnictwo
średnia
Anomalie naturalne
średnia
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 23%
Wampiry: 8%
Wilkołaki: 8%
Cienie: 12%
Naznaczeni: 12%
Martwi: 35%
Zjawy: 2%
Urodzajność Gleby:
minimalna
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
2%
Wyżyny:
7%
Niziny:
2%
Góry:
5%
Lasy:
0,5%
Tereny Piaszczyste:
83%
Wody:
0,5%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pią 16:55, 14 Gru 2007
Południowe Wybrzeże
Mianem Południowego Wybrzeża określa ogromny teren ciągnący się od Morza Zachodniego i Zapomnianych, po leśne tereny Puszczy Północnej i wydm Dzikich Pustyń. Niegdyś tereny te były niebezpieczne, ale jakże żyzne, teraz, gdy jest to najczęściej odwiedzana cześć kontynentu - ziemie wyjałowiały, jednak dzikiego zwierza wolno uświadczyć bardzo rzadko. Dominują tu niziny oraz bardzo rozległe piaszczyste wybrzeża.
Liczba Ludności:
1,5 mln
Popularność:
99%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
nisko-średnia
Wampiryzm
średnio-wysoka
Manewry Wojskowe
średnio-wysoka
Ataki [dzicz]
niska
Epidemie
średnia
Rozbójnictwo
średnia
Anomalie naturalne
niska
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 42%
Wampiry: 10%
Wilkołaki: 7%
Cienie: 7%
Naznaczeni: 10%
Martwi: 32%
Zjawy: 2%
Urodzajność Gleby:
nisko-średnia
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
10%
Wyżyny:
12%
Niziny:
45%
Góry:
1%
Lasy:
8%
Tereny Piaszczyste:
15%
Wody:
9%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 18:19, 13 Gru 2007
Morskie Klify
Miano Morskich Klifów nosi zespół wielu bardzo małych wysepek i kamiennych bloków o osobliwej faunie i florze. Powodem ów anomalii jest bardzo wysoka temperatura i wilgotność powietrza. Rośliny i zwierzęta tu żyjące są endemitami, które przystosowały się do odmiennych - względem reszty kontynentu - warunków. W ich rozwoju widać bardzo wyraźnie jaką rolę odegrała bardzo mała przestrzeń życiowa.
Zwyczajny człowiek może poczuć się tu gigantem wobec "zmniejszonego" świata.
Liczba Ludności:
Brak stałych mieszkańców
Popularność:
5%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
-
Wampiryzm
-
Manewry Wojskowe
minimalna
Ataki [dzicz]
średnia
Epidemie
bardzo wysoka
Rozbójnictwo
-
Anomalie naturalne
średnia
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: -
Wampiry: -
Wilkołaki: -
Cienie: -
Naznaczeni: -
Martwi: -
Zjawy: -
Urodzajność Gleby:
nisko-średnia
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
0%
Wyżyny:
2%
Niziny:
2%
Góry:
1%
Lasy:
20%
Tereny Piaszczyste:
5%
Wody:
70%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 18:05, 13 Gru 2007
Wschodnie Pasmo
Wschodnie Pasmo to kompleks szczytów górskich rozpoczynający się od miasta Thordain. Północna część tych terenów jest dość zimna, wręcz mroźna, jednak wraz z kolejnymi kilometrami na południe lody topnieją, a miejsce to staje się bardzo gorące - Słońce praży, a zbiorniki wodne są wysuszone.
Ów pasmo kończy się niewielkimi wzniesieniami przy Morzu Zapomnianych. Tereny te nie są zbyt bogate w złoża cennych kruszców, jednak zapewniają niezapomniane widoki.
Liczba Ludności:
350 tys. mieszkańców
Popularność:
95%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
bardzo wysoka
Wampiryzm
nisko-średnia
Manewry Wojskowe
nisko-średnia
Ataki [dzicz]
średnio-wysoka
Epidemie
nisko-średnia
Rozbójnictwo
średnio-wysoka
Anomalie naturalne
średnia
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 27%
Wampiry: 1%
Wilkołaki: 35%
Cienie: 20%
Naznaczeni: 1%
Martwi: 20%
Zjawy: 1%
Urodzajność Gleby:
bardzo niska
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
3%
Wyżyny:
3%
Niziny:
1%
Góry:
87%
Lasy:
1%
Tereny Piaszczyste:
2%
Wody:
3%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 17:55, 13 Gru 2007
Lodowe Szczyty
Lodowe Szczyty to pasmo gór na północy kontynentu. Jest ono zawsze pokryte grubą warstwą śniegu i zamarzniętej wody. Rozpadliny, głębokie doliny oraz wąwozy to chleb powszedni. Podróże są bardzo niebezpieczne, co utrudnia dodatkowo bardzo silny wiatr oraz ciągłe opady "białego puchu". Dzikie zwierzęta i krwiożercze bestie nie są wcale żadnym ułatwieniem. Znajduje się tu za to masa jaskiń i grot oraz żyły złota, czy złóż diamentów.
Liczba Ludności:
300 tys. mieszkańców
Popularność:
90%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
średnio-wysoka
Wampiryzm
bardzo niska
Manewry Wojskowe
średnia
Ataki [dzicz]
średnio-wysoka
Epidemie
niska
Rozbójnictwo
średnia
Anomalie naturalne
niska
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 21%
Wampiry: 2%
Wilkołaki: 29%
Cienie: 29%
Naznaczeni: 2%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%
Urodzajność Gleby:
bardzo niska
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
1%
Wyżyny:
5%
Niziny:
1%
Góry:
86%
Lasy:
1%
Tereny Piaszczyste:
1%
Wody:
5%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Czw 17:45, 13 Gru 2007
Araloth
Araloth to wielka wyspa zawdzięczająca swoją nazwę państwu, które na niej prosperuje. Jako jedyne oparło się sile Imperium i wspomaga buntowników. Przez te tereny płynie jedna niewielka rzeka nazywa zazwyczaj po prostu Potokiem oraz wypiętrzają się góry noszące miano Wzgórz. Ziemie są bardzo urodzajne jak na obecne czasy, a dzikich bestii jest stosunkowo mało.
Jest to wpływ bardzo osobliwej jak na obecne czasy sytuacji. Co jakiś czas przez piętro gęstych, czarnych chmur - przebijają się promienie Słońca. Raniące nieumarłych, a sprawiające radość i wzbudzające nadzieję w sercach żywych.
Liczba Ludności:
990 tys. mieszkańców
Popularność:
10%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
nisko-średnia
Wampiryzm
bardzo niska
Manewry Wojskowe
średnio-wysoka
Ataki [dzicz]
niska
Epidemie
niska
Rozbójnictwo
niska
Anomalie naturalne
Średnio-Wysoka
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 76,5%
Wampiry: 1%
Wilkołaki: 15%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 0,5%
Martwi: 1%
Zjawy: 2%
Urodzajność Gleby:
wysoka
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
5%
Wyżyny:
30%
Niziny:
32%
Góry:
15%
Lasy:
10%%
Tereny Piaszczyste:
3%
Wody:
5%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Śro 18:19, 12 Gru 2007
Wielkie Wyżyny
Jak sama nazwa wskazuje jest to rozległy teren o bardzo urozmaiconej, górzystej rzeźbie. Został on zajęty przez wojska rebeliantów i często przyjmuje on nazwę "Terenów Buntowników". Gleba jest tu dość urodzajna, jednak głównym niebezpieczeństwem jest graniczenie z nieokiełznanymi Ziemiami Pradawnych.
Często spotykane są tu patrole, zazwyczaj rebelianckie, jednak manewry wojskowe ze strony Imperium są niewiele rzadsze.
Liczba Ludności:
800 tys. mieszkańców
Popularność:
25%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
średnio-wysoka
Wampiryzm
minimalna
Manewry Wojskowe
wysoka
Ataki [dzicz]
średnio-wysoka
Epidemie
średnia
Rozbójnictwo
nisko-średnia
Anomalie naturalne
niska
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 53%
Wampiry: 17,5%
Wilkołaki: 2%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 0,5%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%
Urodzajność Gleby:
wysoka
Zagospodarowanie Terenów:
Siedliska:
2%
Wyżyny:
70%
Niziny:
10%
Góry:
3%
Lasy:
4%
Tereny Piaszczyste:
2%
Wody:
9%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin