FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Nie 16:42, 09 Gru 2007
Atrybuty określają Twoją postać. Wysoki wskaźnik danej cechy daje ponadprzeciętne możliwości. Dlatego "twardy" bohater lepiej zniesie choroby, czy zatrucie, a spostrzegawczy zauważy zakradającego się zabójcę. Nieinteligentna postać najprawdopodobniej nawet nie zauważy sekretnych drzwi, jeśli jednak jest charyzmatyczna przekona rdzennych mieszkańców, aby powiedzieli jej gdzie się one znajdują.
Na początku gry otrzymuje się
14 AP
(Ability Points/Punktów Atrybutów) do rozdania.
Każdy kolejny poziom to dodatkowe
2 punkty.
Atrybuty:
Siła
- określa moc fizyczną postaci. Wysoka wartość pozwala na zadawanie większych obrażeń, podnoszenie cięższych przedmiotów, rzucanie nimi na większą odległość itp.
Zręczność
- warunkuje koordynacje ręka-oko. Zdolności manualne, szybkość wykonywania precyzyjnych prac np. napinanie cięciwy, czy nawlekanie nici.
Zwinność
- określa refleks oraz równowagę. Umożliwia szybkie uniki, skomplikowane akrobacje, a także znacznie zmniejsza hałas przy poruszaniu, czy maskowaniu się.
Wytrzymałość
- odzwierciedla zdrowie, odporność na choroby, efekty starzenia i zdrowie postaci. Wysoka wartość zapewnia dużą liczbę punktów wytrzymałości i odporność na ból.
Roztropność
- mierzy zdolność do kojarzenia faktów oraz zauważania niebezpieczeństw, a także siłę woli i zdrowy rozsądek. Wysoka wartość zapewnia dostrzeganie nawet najmniejszych zmian w otoczeniu i zachowaniu innych.
Inteligencja
- określa jak dobrze Twoja postać uczy się i rozumuje. Zapewnia dobrą pamięć i szybkość zapamiętywania oraz odczytywania tekstów. Odzwierciedla siłę zaklęć Elementalistów i Spirytualistów (oraz wszelkich klas raczej nieczarujących).
Charyzma
- mierzy siłę osobowości postaci, umiejętność perswadowania, osobisty magnetyzm, zdolności przywódcze oraz atrakcyjność fizyczną. Odzwierciedla siłę magiczną: Demonologów, Nekromantów, Kapłanów i Okultystów.
Energia
- to duchowa siła, która zapewnia moc i zdolność rzucania wielu zaklęć bez uprzedniego odpoczynku. Wysoka wartość zapewnia dużą liczbę Many.
Cechy Dodatkowe:
pw
- punkty wytrzymałości. Po spadnięciu ich liczby do 0 istota umiera (bądź ginie [nieumarli]).
Mana
- energia magiczna. Po spadnięciu jej liczby do 0 istota traci zdolność rzucania czarów (jest wyczerpana psychicznie).
Ból
- każdy atak poza obrażeniami wywołuje także ból. Jeżeli liczba ta spadnie do zera - postać traci przytomność. Niektóre bronie nie zadają w ogóle obrażeń, a jedynie sprawiają ból.
Największą utratę tej cechy sprawiają bronie kłujące, najmniejszą obuchowe.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin