Autor |
Wiadomość |
<
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
~
Niejasności
|
|
Wysłany:
Wto 19:18, 04 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Możliwe, że coś jest niejasne...
MG pomylił Cię z innym graczem...
Albo...
Odpowiedział Ci postem zupełnie oderwanym od Twojej gry...
...
Gracz zrobił coś niejasnego...
Być może:
Źle opisał kolejne akcje...
To jest doskonałe miejsce, w którym wszystkie niejasności zostaną wyjaśnione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 15:08, 30 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Mam problem z załapaniem atutów. Mianowicie mam już kartę gotową w notatniku ale nie wiem jak potraktować atuty klasowe i rasowe. Czy to są zwykle umiejętności? Jeśli nie to wydaje mi się trochę zbyt proste rozdawanie 10 PU pomiędzy dwie umiejętności jakie sobie dowolnie wybieramy.
Mianowicie:
Jeśli postać ma rasę "Ludzie" i klasę "Najemnik" to według mnie umiejętności będą takie:
Wszechstronność - X PU
Krzepkość - X PU
Specjalizacja w walce bronią kłutą - X PU
Akrobacje - X PU
Czy powinno to wyglądać tak:
Atuty:
Wszechstronność
Krzepkość
Umiejętności:
Specjalizacja w walce bronią kłutą - X PU
Akrobacje - X PU
???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 15:30, 30 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wiesz... Ten system zrobił Mer to trudno go pojąć Chyba on...
To tak: Atuty to nie umiejętności. Yyy... Coś jeszcze?
Atuty to są dodatkowe bonusy które działaj z różną siłą, która jest wyliczana z atrybutów. Chyba, takie było początkowe założenie przynajmniej, tylko tam parę ma stałe działanie ^^ więc:
Atuty:
Wszechstronność -bla bla bla (twórczy opis)
Krzepkość - jw.
Umiejętności:
Specjalizacja w walce bronią kłutą - X PU
Akrobacje - X PU
Teraz odpowiedź. Tak rozdzielasz sobie 10 PU na wybraną dziedzinę. Czyli możesz mieć :
Umiejętności:
Specjalizacja w walce bronią kłutą - 5 PU
Akrobacje - 5 PU
Jak również:
Umiejętności:
Specjalizacja w walce bronią kłutą - 10 PU
Akrobacje - 0 PU
Gdzie teraz właśnie jesteś mistrzem w walce bronią kłutą. Czyli nie możesz jej więcej rozwijać. Ale teraz znalazłem błąd, nie pisze za ile można sobie kupić nową umiejętność. Do tego są 2 umiejętności od rasy więc powinieneś mieć 2 atuty i 4 umiejętności. Co prawda nie kapuje o co chodzi z tym: +2 do czegoś Ale zdaję mi się że ta umiejętność jest u Ciebie od razu na poziomie 2 Choć o to lepiej się Mera spytać bo jak już mówiłem, nie umiem tego rozgryźć ^^ Czyli, odpowiedziałem na jedno pytanie, przy okazji rodząc kolejne... Jak ja tego nienawidzę O.o
Mer! Popraw zjawy! znalazłem błąd w atrybutach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 15:35, 30 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Mordimer Madderdin napisał: |
Teraz odpowiedź. Tak rozdzielasz sobie 10 PU na wybraną dziedzinę.
|
Dzięki za odpowiedź. Aleanrahel'owi pochwała za cudowny sposób robienia z graczy masterów już na starcie
Aha, atutów nie ma w karcie postaci więc niektórzy mogą także nie załapać. Radziłbym zaktualizować schemat.
Aluzja zrozumiana, pfff...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Nie 15:38, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 15:59, 30 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Yłytam... xD Nie aktualizowaliśmy bo jeszcze nie jest skończone w 100% A ja nie jestem masterem tylko MODERATOREM Różnica jest taka, że ja nie prowadzę gry tylko daje pomysły A modem zostałem bo znam Mera już trochu No i nie wiem, może skusiło go to że zawsze z Kalebem/Kredem/Dziubakerem czy innym jeszcze (xD) robiłem gre która potem nie wypalała (czytaj: mi się kończyły pomysły a on nic nie robił ) Nawet jest tu zarejestrowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 18:38, 30 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
To jest tak (dlaczego zawsze wymyślam coś zawiłego i potem muszę tłumaczyć ):
1. Atutów nie da się podnieść na wyższy poziom!
To jest najważniejsze i to je różni od Umiejętności!
A teraz, co do Twojej rozpiski:
Atuty klasowe i rasowe zyskujemy niezależnie od nas. Mamy je po prostu. Nie da się ich podnieść/wymienić/wywalić.
Dostajemy także 2 AP i 10 PU (pisałem to wielokrotnie):
PA rozdajemy na co chcemy (opisane w atutach, które nie są jeszcze dopracowane)...
Zyskujemy jeszcze dwa atuty...
10 PU dajemy na Umiejętności... na pierwszym lv. możemy jedną Um. podnieść maksymalnie na 2. poziom (ogólnie 20)...
Czyli wygląda to tak:
Atut:
*atut klasowy
*atut rasowy
*atut wybrany\magia
*atut wybrany\magia
Umiejętności:
*rasowa
*rasowa
* 5 um.. na 2 lv./10 um na 1 lv./dowolna kombinacja
W złym temacie zacząłeś dyskusję... Było trzeba albo w "Uwagi" w "Systemie", albo założyć nowy temat w "Głosie Wewnętrznym"
Wspomnienia są ściśle związane z sesją.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Nie 18:56, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|