Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
Autor Wiadomość
<    "Księga Rynsztunku" - Kowal Borth   ~   Uwagi
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Wto 14:44, 01 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Masz jakieś uwagi?!
A... To ty...
Wiem... Wiem... Tak... Tak... Już słyszałem, że jesteś masochistą...
Chociaż nie wierzyłem...

.........................................................

A teraz serio.

Coś wydaje Ci się dziwne?
Niezrozumiałe?
Popełniliśmy jakiś błąd?
Albo masz coś do zaoferowania?

Pisz^^
Jesteśmy otwarci...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Wto 16:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Wto 16:14, 01 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Więc...
Widzę, że zacząłeś już coś robić...
Postawę popieram... Jednocześnie...

Proponowałbym taki podział:

Broń Biała: Kłująca
Broń Magiczna: Berła i Talizmany
Broń Biała: Laski i Kije
Broń Biała: Bicze
Broń Biała: Sieczna
Broń Biała: Obuchowa
Broń Biała: Drzewcowa
Broń Biała: Szpony
Broń Dystansowa: Kusze
Broń Dystansowa: Łuki
Broń Dystansowa: Miotana

Uwagi do opisu:

Nazwa: Szeroki Miecz OK
Typ Obrażeń: Draśnięcie Cięte/Kłute/Obuchowe
Ciężar: 1kg Nie jestem specjalistą, ale 2-4 kg to minimum
Celność: 40% OK
Obrażenia: 1k12 Nie przesadzajmy... 1k12 jest odpowiednie dla wielkiego topora, a nie miecza... absolutne maksimum to 1k10
Opis: Miecz o szerokim ostrzu. Używany przez większość wojów. Nie nadaje się do zadawania większych obrażeń, dlatego może go kupić praktycznie każdy posiadający trochę srebra. Krótki... Nie opisuje wielkości... i krótki...
Koszt: 5 SS <wybuch śmiechu> gracze operują Sztukami Złota... a przeciętny sztylet to wydatek rzędu dwóch złotych monet... dlatego taki miecz 15 sz winien wart być Razz

EDIT:

I jedno... bardzo ważne...
Wstęp do np. "Bronie Dystansowe" nie był imponujący...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Wto 16:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Wto 17:52, 01 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ja bym wolał już bez takiego rozdrabniania na "Sieczne" i "Kłujące". Wolę te dwa typy broni w jednym temacie dać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Wto 18:51, 01 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Ja bym jednak wolał te rozdrobnienie...
Bo jednak spora różnica jest między raną ciętą, a kłutą (o wiele poważniejszą).

Także widzę, że wziąłeś sobie moje wskazania pod uwagę Razz
To dobrze Very Happy

Tylko najgorszy problem masz z długością postów...
Nie wiem, czy dwa zdania dogłębnie wyczerpują temat.

Dlatego bardzo apelowałbym o wydłużenie ich do mniej więcej opisu Glewii.
Opisuj jej długość, cechy charakterystyczne, gdzie jest używana, może krótką historię?
Czy coś, żeby posty nie były tak banalnie krótkie...

Poza tym doceniam Twoją pracę i wkład w rozwój Very Happy

I trochę przestraszyłem się widząc nazwę: Wilczy łuk, czy Siekacz (tu może mniej).
Nie chciałbym tutaj Ghotica, czy mmorpg`a...
Standardowych broni jest naprawdę dużo i wolałbym opis właśnie tych.
Jeśli nie masz pomysłów to napisz na PW... jednak wątpię Very Happy Bo jesteś pełny entuzjazmu, a ręcę palą się do pracy... Musimy to po prostu dobrze nakierować^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Wto 19:11, 01 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Czy średnia 4 linijki opisu wystarcza? ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Śro 17:05, 02 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Cztery pełne linijki wystarczą^^

(Widziane przez czytającego, a nie piszącego wiadomość w "Szybkiej Odpowiedzi", albo oknie "Odpowiedzi").


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 12:05, 05 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Czy obrażenia czasem nie są za duże O.o'

6k2

Hmmm...
To jest minimalnie 6 obrażeń Razz

Strasznie dużo xD
Dajmy do tego siłę 20...

Niech maksymalnie mogą być dwie kości obrażeń (2k...) żeby nie przesadzać...
I maksymalne obrażenia to 12.

6k4 O.o'
To już nie lekka przesada?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mordimer Madderdin
PostWysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008 
Szara Eminencja

Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Mer, jeśli broń jest potężna to czemu nie mogą być takie duże? Np. taki topór dwuręczny to chyba zadaje duże rany nie? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Zauważ drogi Merinidzie że jakże potężną moc kuli rekompensuje jej celność oraz cena. Przy założeniu że gracz ma na początku 100 SZ nie będzie mógł kupić tej kuli. W dodatku jest strasznie ciężka i powolna. Tutaj modlisz się żeby trafić, udaje się a wróg tylko się zachłysnął Razz Ja myślę że tak jest dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 12:57, 05 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Zauważyłem, że rekompensujesz to ceną...
I wiem, co można dodać, aby "kula na łańcuchu" była mniej potężna i bardziej to uwidocznić...

Klasa Ataku: błyskawiczny/szybki/zwyczajny/wolny/bardzo wolny

Z czego im broń potężniejsza tym atak był wolniejszy.

Ale z tymi kośćmi to chyba jednak przesada...
Aż 6?
...

Sądzę, że trzy... maksymalnie cztery to i taaak bardzo dużo.

A 6k2 jest bardzo śmieszne xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 13:11, 05 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Nie warto już robić kolejnych zmian w schemacie. Już trochę broni jest Razz Ewentualnie można by zrobić tak:

Klasy ataku:

0,1-1 kg Błyskawiczny
1-4 kg Szybki
5-7 kg Zwyczajny
8-11 kg Wolny
12 kg wzwyż Bardzo wolny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 14:04, 05 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Może być Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 18:25, 05 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Więc ustalone i obrażenia kuli zostają Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 18:48, 05 Sty 2008 
Administrator

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci


Klasy ataku:

0,1-1 kg Błyskawiczny --> 1k
1-4 kg Szybki --> 1k-2k
5-7 kg Zwyczajny --> 2k
8-11 kg Wolny --> 2k-3k
12 kg wzwyż Bardzo wolny --> 4k

...

A co myślicie o takim rozłożeniu kości... (oczywiście po k może być dowolna liczba w granicach rozsądku)...

Wtedy minimalne obrażenia nie byłyby ogromne...

Bo teraz ktoś wstawi broń 12k1 i co będzie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 18:56, 05 Sty 2008 
Władca Kluczy

Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Mer ja proponuję obliczanie HP postaci:

NIE OBLICZAĆ TAK:
[Atrybut gracza] x 10 : 2

TYLKO TAK:
[Atrybut gracza] x 10 bez dzielenia

Wtedy obecne obrażenia broni byłyby dopasowane odpowiednio do rozgrywki. No bo jak ktoś da 1 w Wytrzymałość to wtedy będzie miał 5 HP. A jak da 2 to będzie miał 10 HP i będzie go można zranić szerokim mieczem Razz To by jednak wymagało zwiększenia ilości punktów do rozdania na atrybuty bo uważam że jest ich za mało. Proponuję 21 pkt. Wtedy średnia na atrybuty wynosiłaby 3 nie licząc energii. To dobre rozwiązanie dla postaci które chcą zachować umiar we wszystkim, jednak nie są w niczym dobre Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna  ~  "Księga Rynsztunku" - Kowal Borth

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03