Autor |
Wiadomość |
<
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
~
Uwagi
|
|
Wysłany:
Wto 14:44, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Masz jakieś uwagi?!
A... To ty...
Wiem... Wiem... Tak... Tak... Już słyszałem, że jesteś masochistą...
Chociaż nie wierzyłem...
.........................................................
A teraz serio.
Coś wydaje Ci się dziwne?
Niezrozumiałe?
Popełniliśmy jakiś błąd?
Albo masz coś do zaoferowania?
Pisz^^
Jesteśmy otwarci...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Wto 16:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 16:14, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Więc...
Widzę, że zacząłeś już coś robić...
Postawę popieram... Jednocześnie...
Proponowałbym taki podział:
Broń Biała: Kłująca
Broń Magiczna: Berła i Talizmany
Broń Biała: Laski i Kije
Broń Biała: Bicze
Broń Biała: Sieczna
Broń Biała: Obuchowa
Broń Biała: Drzewcowa
Broń Biała: Szpony
Broń Dystansowa: Kusze
Broń Dystansowa: Łuki
Broń Dystansowa: Miotana
Uwagi do opisu:
Nazwa: Szeroki Miecz OK
Typ Obrażeń: Draśnięcie Cięte/Kłute/Obuchowe
Ciężar: 1kg Nie jestem specjalistą, ale 2-4 kg to minimum
Celność: 40% OK
Obrażenia: 1k12 Nie przesadzajmy... 1k12 jest odpowiednie dla wielkiego topora, a nie miecza... absolutne maksimum to 1k10
Opis: Miecz o szerokim ostrzu. Używany przez większość wojów. Nie nadaje się do zadawania większych obrażeń, dlatego może go kupić praktycznie każdy posiadający trochę srebra. Krótki... Nie opisuje wielkości... i krótki...
Koszt: 5 SS <wybuch śmiechu> gracze operują Sztukami Złota... a przeciętny sztylet to wydatek rzędu dwóch złotych monet... dlatego taki miecz 15 sz winien wart być
EDIT:
I jedno... bardzo ważne...
Wstęp do np. "Bronie Dystansowe" nie był imponujący...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Merinid Aleanrahel dnia Wto 16:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 17:52, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Ja bym wolał już bez takiego rozdrabniania na "Sieczne" i "Kłujące". Wolę te dwa typy broni w jednym temacie dać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 18:51, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Ja bym jednak wolał te rozdrobnienie...
Bo jednak spora różnica jest między raną ciętą, a kłutą (o wiele poważniejszą).
Także widzę, że wziąłeś sobie moje wskazania pod uwagę
To dobrze
Tylko najgorszy problem masz z długością postów...
Nie wiem, czy dwa zdania dogłębnie wyczerpują temat.
Dlatego bardzo apelowałbym o wydłużenie ich do mniej więcej opisu Glewii.
Opisuj jej długość, cechy charakterystyczne, gdzie jest używana, może krótką historię?
Czy coś, żeby posty nie były tak banalnie krótkie...
Poza tym doceniam Twoją pracę i wkład w rozwój
I trochę przestraszyłem się widząc nazwę: Wilczy łuk, czy Siekacz (tu może mniej).
Nie chciałbym tutaj Ghotica, czy mmorpg`a...
Standardowych broni jest naprawdę dużo i wolałbym opis właśnie tych.
Jeśli nie masz pomysłów to napisz na PW... jednak wątpię Bo jesteś pełny entuzjazmu, a ręcę palą się do pracy... Musimy to po prostu dobrze nakierować^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:11, 01 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Czy średnia 4 linijki opisu wystarcza? ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 17:05, 02 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Cztery pełne linijki wystarczą^^
(Widziane przez czytającego, a nie piszącego wiadomość w "Szybkiej Odpowiedzi", albo oknie "Odpowiedzi").
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 12:05, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Czy obrażenia czasem nie są za duże O.o'
6k2
Hmmm...
To jest minimalnie 6 obrażeń
Strasznie dużo xD
Dajmy do tego siłę 20...
Niech maksymalnie mogą być dwie kości obrażeń (2k...) żeby nie przesadzać...
I maksymalne obrażenia to 12.
6k4 O.o'
To już nie lekka przesada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 12:13, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Mer, jeśli broń jest potężna to czemu nie mogą być takie duże? Np. taki topór dwuręczny to chyba zadaje duże rany nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 12:13, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Zauważ drogi Merinidzie że jakże potężną moc kuli rekompensuje jej celność oraz cena. Przy założeniu że gracz ma na początku 100 SZ nie będzie mógł kupić tej kuli. W dodatku jest strasznie ciężka i powolna. Tutaj modlisz się żeby trafić, udaje się a wróg tylko się zachłysnął Ja myślę że tak jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 12:57, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Zauważyłem, że rekompensujesz to ceną...
I wiem, co można dodać, aby "kula na łańcuchu" była mniej potężna i bardziej to uwidocznić...
Klasa Ataku: błyskawiczny/szybki/zwyczajny/wolny/bardzo wolny
Z czego im broń potężniejsza tym atak był wolniejszy.
Ale z tymi kośćmi to chyba jednak przesada...
Aż 6?
...
Sądzę, że trzy... maksymalnie cztery to i taaak bardzo dużo.
A 6k2 jest bardzo śmieszne xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 13:11, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nie warto już robić kolejnych zmian w schemacie. Już trochę broni jest Ewentualnie można by zrobić tak:
Klasy ataku:
0,1-1 kg Błyskawiczny
1-4 kg Szybki
5-7 kg Zwyczajny
8-11 kg Wolny
12 kg wzwyż Bardzo wolny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 14:04, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 18:25, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Więc ustalone i obrażenia kuli zostają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 18:48, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szare Pustkowia Ogrodu Śmierci
|
|
Klasy ataku:
0,1-1 kg Błyskawiczny --> 1k
1-4 kg Szybki --> 1k-2k
5-7 kg Zwyczajny --> 2k
8-11 kg Wolny --> 2k-3k
12 kg wzwyż Bardzo wolny --> 4k
...
A co myślicie o takim rozłożeniu kości... (oczywiście po k może być dowolna liczba w granicach rozsądku)...
Wtedy minimalne obrażenia nie byłyby ogromne...
Bo teraz ktoś wstawi broń 12k1 i co będzie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 18:56, 05 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Mer ja proponuję obliczanie HP postaci:
NIE OBLICZAĆ TAK:
[Atrybut gracza] x 10 : 2
TYLKO TAK:
[Atrybut gracza] x 10 bez dzielenia
Wtedy obecne obrażenia broni byłyby dopasowane odpowiednio do rozgrywki. No bo jak ktoś da 1 w Wytrzymałość to wtedy będzie miał 5 HP. A jak da 2 to będzie miał 10 HP i będzie go można zranić szerokim mieczem To by jednak wymagało zwiększenia ilości punktów do rozdania na atrybuty bo uważam że jest ich za mało. Proponuję 21 pkt. Wtedy średnia na atrybuty wynosiłaby 3 nie licząc energii. To dobre rozwiązanie dla postaci które chcą zachować umiar we wszystkim, jednak nie są w niczym dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|