Forum |
Tematy |
Posty |
Ostatni Post |
Poza Planem |
|
|
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
Stary... Zżółknięty... Gnijący... A jednak tak ważny. Za niestosowanie się do zasad w nim wypisanych czeka przecież śmierć...
|
60 |
60 |
Pon 14:31, 20 Lut 2017 MarkyMarkS |
|
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
Tysiąclecia temu... Wieki... Najważniejsze wydarzenia na przestrzeni ostatnich lat... Dzięki historii można zdziałać wiele, lecz nie wszystko...
|
3 |
17 |
Pon 12:31, 31 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
Ile zabawy... Ile radości... Eh... złudzenia... Niegdysiejszy podest dla sztukmistrzów to obecnie jedynie puste stanowisko przypominające o przeszłość... zadające tylko cierpienie...
|
2 |
2 |
Wto 17:35, 04 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
Tak to jest jak się za dużo wypije i zacznie obrzucać błotem matkę "większego i silniejszego"... Kto tu postawił tę ścianę? Przynajmniej wolno porozmawiać ze swoim głosem wewnętrznym...
|
7 |
64 |
Pon 17:35, 14 Sty 2008 Cedric Vallone |
|
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Coś świta Ci w głowie... Macha do Ciebie probując zwrócić uwagę... Jest tak blisko, a jednak daleko... I nagle... pojawia się w całej okazałości... urywek z przeszłości...
|
6 |
6 |
Nie 18:53, 30 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
Mechanika |
|
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
Wampiry... Wilkołaki... Ludzie... Naznaczeni... a każdy inny: Łowca, Okultysta, czy Nekromanta. Różnorodność, która sprowadza się jedynie do powierzchowności.
|
5 |
6 |
Wto 20:47, 17 Lut 2009 Mroczny Surin |
|
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
Ci, którzy Nas opuścili mieli nigdy nie powrócić... "Mieli" nie oznacza, że jest to reguła bez wyjątków... Oby tych "zmartwychwstań" było jak najwięcej.
|
2 |
2 |
Śro 19:44, 05 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Światem rządzą przeróżne siły. Bez ich znajomości wolno tylko zbłądzić. Jednak i Bogowie posiadają wady, a do poznania słabości jest potrzebna przeogromna wiedza... Którą tu oferuję...
|
12 |
14 |
Sob 12:18, 19 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
Świat |
|
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
Dzieje "Rivii" są burzliwe i tajemnicze, ale jakże wiele przyjemności przynosi rozwikłanie zagadek z nimi związanych... Chyba, że się zginie w trakcie...
|
2 |
2 |
Pon 17:21, 10 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
Wbrew pozorom "kraina" nie ogranicza się do jednego miasta i tak zwanych "okolic". Jest dość duży i różnorodny, lecz dotkliwie spaczony... Przez co monochromatyczny świat.
|
5 |
25 |
Nie 16:45, 30 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Spis Ludności" (Rasy)
" - Czy to był wilkołak?" - zapytał spokojnie młody mężczyzna - A może Cień?" Chłopiec przetarł oczy: "Wamp... Wampir! On!" Wskazał palcem tuż nad głową prowadzącego przesłuchanie. Na dachach pobliskich domów przemknęła czarna postać.
|
9 |
9 |
Nie 14:20, 23 Gru 2007 Merinid Aleanrahel |
|
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Grupa czterech mężczyzn wkroczyła do zajazdu. Wszyscy byli bardzo podobni: bracia - pomyślałaby większość. I miałaby rację. Cóż z tego, że jeden włada magią, a drugi w obliczu niebezpieczeństwa dobywa topora? Wszyscy przecież są z tej samej krwi, tego samego prochu.
|
13 |
13 |
Sob 18:54, 05 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
Czy widzenie w ciemnościach to coś nadzwyczajnego? Teraz oczywiście nie... ale może kiedyś? A atak zatrzymujący pracę serce, czy to także umiejętność znana wszystkim?
|
8 |
8 |
Sob 15:28, 19 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
Iskry odbijały się od rozgrzanego do czerwoności miecza. Tylko one przypominały jeszcze o pięknie wschodzącego Słońca, ale cóż z tego skoro po ukończonej pracy Kowal i tak zgasi je zanurzając w czarnych odmętach wiadra wody?
|
8 |
52 |
Sob 17:44, 26 Sty 2008 Mordimer Madderdin |
|
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
Cóż po broni skoro wystarczy jeden atak przeciwnika by spowodować Twoją śmierć... Na szczęście jest ratunek - zbroja. Istnieje bardzo wiele rodzajów pancerza dostosowanych do ogromnej ilości potrzeb.
|
4 |
8 |
Sob 17:53, 26 Sty 2008 Mordimer Madderdin |
|
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
O nie... nawet wśród roślin nie możesz być bezpieczny. Ścigacie Cię Imperium, tropią buntownicy, Twoim śladem podążają krwawe bestie... Jednak nie najlepszym pomysłem jest nocowanie w odludnionym i dziwnie pustym zagajniku...
|
1 |
1 |
Wto 17:33, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
Spis wszystkich maszkar przetaczających się przez Rivię jest niemożliwy, lecz jeden człowiek dowiódł, iż ciężka praca i poświęcenie może przybliżyć wszystkich o krok do "Tajemnicy Poznania". Cóż z tego skoro zginął próbując ją zgłębić...
|
1 |
1 |
Wto 17:33, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
Przeszukując piwnicę, czy pracownię alchemika naszym oczom ukaże się multum fiolek i buteleczek. Każda może zawierać przeróżne substancje powodujące różne stany i efekty... Problem pojawia się, gdy wypijemy truciznę...
|
1 |
1 |
Wto 17:34, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
Jeden gest... jedno słowo... ulotne spojrzenie i śmierć tysięcy... Duma i utrata czujności... Męki powodowane przez wrogów... mścicieli swych rodzin.
|
6 |
26 |
Czw 18:41, 17 Sty 2008 Cedric Vallone |
|
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
Przedmioty te nie są zwyczajne przedmioty umagicznione u jakiegoś starego maga... Magia w nich płynąca jest tak silna, że potrafi oprzeć się efektom czarów w nią wymierzonych... Taką moc posiadają jedynie artefakty... relikty minionych er...
|
1 |
1 |
Wto 17:34, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Jesteś jedynie pionkiem w grze bóstw"... nic bardziej mylnego... "Nie wpływasz na swoje losy"... nie daj się zwieść... "Oni mają potęgę, o której nawet nie śnisz"... Istny żart... Co wcale nie zmienia faktu, że z łatwością Cię zabiją skinieniem głowy, czy prostym gestem...
|
1 |
1 |
Wto 17:35, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
|
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Wielką władzą mogą posiąść tylko Ci, którzy będą współpracować... Wielkie gildie zrzeszające dziesiątki członków... Zakony o tajemniczych rytuałach... Niewielkie kulty wyznające demony... Większość nie przetrwa próby czasu... Inne zdobędą władzę...
|
1 |
1 |
Wto 17:35, 08 Sty 2008 Merinid Aleanrahel |
Sesje: Miasta |
|
"Prolog"
Czas wojen, mroku i krwi... Świat bestii... bez bohaterów... Gdzie ciemność jest powszechna, a światło to rzadkość... Blask ognia ginie w czarnych odmętach bordowych wód...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Stolica Imperium: Shasnor"
Miejsce skąd umyka światło... Gdzie cień znajduje swoją kryjówkę... Skąd bestie czerpią siłę, a jednocześnie giną z osłabienia... Źródło strachu... Początek nienawiści... Koniec radości... Czas śmierci...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Niewielka Osada: Calthin"
Wśród szeptów puszczy... Skowytu bestii... Krwi niewiernych... Jęków nawiedzonych... Wskrzeszonych wspomnień... Spojrzeń nienawiści...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Pustynne Miasto: Seves"
Powiew suchego powietrza... Niebezpieczny upał... Niewyobrażalne zimno... Dręczący Piasek... Dzikie bestie... Zagubieni mordercy...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Wśród białych fal krwistego morza, gdzie księżyc rzuca swój blask... Tam właśnie żyją korsarze wprost z morza i z chęcią zabiją Was..." - pieśń jeńca pirackiego skazanego na śmierć przez zasztyletowanie.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Leśny Klejnot: Moria"
Każdy szuka swojego miejsca na świecie. Jedni wybierają zatłoczone miasta, natomiast inni niewielkie wsie. Powiadają jednak, że życie rozpoczyna się dopiero wśród natury...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Skalisty Gród: Arya"
Niegościnne tereny czarnych piasków pustyni, jeszcze nigdy nie zostały dobrze poznane. Każde kolejne zakładane miasto na takim niegościnnym terytorium ginęło. Jednak siła, upór i wiedza potrafią zdziałać cuda...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Lodowa Twierdza: Thordain"
Wśród lodowych gór gniewu i nienawiści rodzi się owoc odebranej wolności. Gdzie mord i zawiść unosi się w powietrzu zasłaniając widoczność gorzej niż mleczna mgła.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Płomień Nadziei: Quariel"
Jest takie miejsce, gdzie obawy znikają, a pojawia się radość. Z trudem wywalczony teren przeklętej bezmyślności. Ostatni odbity bastion, gdzie promienie słoneczne z rzadka przebijają się przez grubą warstwę chmur.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Centrum Wolności: Creed"
Odwaga i siła zwyciężyły nienawiść i brutalność. Zło jednak panuje, czy ostatni bastion niepohamowanej wolności utrzyma się długo? Nikt tego nie wie, ale obrońców prawa i tak rozpiera, nie pycha, lecz duma.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
Sesje: Podróże |
|
"Południowe Wybrzeże"
Święte miejsce Heretyków... Świat mordu bez bestii... Zaginiony teren bluźnierczej energii... Świat chaosu i prawa... Dominacja zła... Raj obłąkanych...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Puszcza Północna"
Głucha puszcza... Gaj mordu i niewinnej krwi... Mroczny bór... Śmiercionośny las: Łamiący wiarę... Odbierający nadzieję... Niszczący przyszłość...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Dzikie Pustynie"
Wydmy Krwi... Ogród Śmierci... Pustkowie zagubionych... Nadzieje uciekinierów... Kruk nienawiści... Zapomniana panika... Mroczny zabójca... Widmowy strach...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
Gdzie śmierć, co chwilę zagląda w oczy... Gdzie demony urządzają ucztę z krwi nieboszczyków... Tu... wśród skał i milczenia powstała iskierka nadziei. Stopniowo rosła w siłę by zmienić się w nieposkromiony pożar...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Ziemie Pradawnych"
Nieposkromiona dzicz napędzana rządzą krwi i nienawiści... Miejsce narodzin Bogów i śmierci świata... Czarna plama na starych mapach... Ziemie narodzin demonów, wynaturzonych bestii i magii krwi...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Lodowe Szczyty"
Ośnieżone więzienie dla zagubionych dusz... Tu najwięksi bohaterowie umierali w obronie prawa, a najohydniejsi oprychowi ginęli by nigdy nie powrócić. Wybawca i zabójca. Przyjaciel i Zdrajca.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Wschodnie Pasmo"
Niezniszczalny mur oddzielający sferę duchową i świat rzeczywisty. Bez bram i nadziei. Przynoszący smutek, żal i poczucie bezradności. Bezlitosny zdrajca o wielu twarzach.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
Wśród skowytów wzburzonego morza i grasujących band piratów pojawia się nikła nadzieja. Ginie jednak szybko. Powiadają, że najwytrwalsi i najdzielniejsi zdołali ją złapać, ale żaden z nich nie wrócił by to potwierdzić.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Araloth"
Kraina wolności. Skąd promienie słoneczne opalają zmęczona ciała, tak jak nadzieja wypełnia umysły. Świat bez zakazów, który walczy o istnienie. Atakowany z każdej strony, a tak naprawdę popierany przez większość.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
Sesje: Kosmologia |
|
"Sny, Koszmary i Wizje"
Życie rozgrywa się na wielu płaszczyznach. Świat materialny nie jest jedyny, a najlepiej widać to na przykładzie snu. W czasie odpoczynku nasz umysł przenosi się do innej sfery, a ciało pozostaje w starym miejscu...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Serce Mroku: Plan Cienia"
Wśród kłębów dymu i ognia... Dzikich bestii i krwi... Gdzie mrok jest władcą i sługą. Czuć ciepły oddech natchnienia, słabnącego z każdą sekundą. Dziwny portal do świata tak innego, a coraz podobniejszego...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
Wszystko jest takie podobne, a jednak inne... Zastanawiałeś się kiedyś, co jest po drugiej stronie lustra? Sfera identyczna, lecz inna. Zamieszkana przez przedziwne stworzenia i żyjąca według swoich zasad.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
Świat tonący w nieskrępowanej wolności, żyjący według woli kolorowych jezior. Miejsce błyskawicznych spotkań i jeszcze szybszych pożegnań. Skąd dochodzi echo, a niknie głos.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Nikt nie wie ile ich jest... Ciągle giną i powstają nowe. Jedne mieszczą się na główce od szpilki, inne przewyższają swoją wielkością nieskończoność. Jednak tylko wytrwali powracają z nich żywi.
|
0 |
0 |
Brak Postów |
Poza czasem |
|
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
Czyste strony... nieskalany pergamin... czas nowości... Wszystko oprawione w prawdziwą skórę z wygrawerowanym napisem: "Offtopic".
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
Coś kłębi się w twojej głowie... Zlepek różnych myśli i wspomnień... Nagle... "To wspaniałe" myślisz" I potrafię to stworzyć..."
Czas się skryć w mroku i dokonać niemożliwego...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
Wędrówki po innych wymiarach są bardzo niebezpieczne. Nikt nigdy nie wie na co może trafić... a niewiedza to pierwszy stopień do śmierci... Krew i zniszczenie... Mrok i żal...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
"Album" - Ryciny Rodzinne
Jedyne, co zostawiamy po śmierci to smutek i żal... Wielkie dokonania i tak zostaną zapomniane... Wielkie dzieła także... Żyj szybko... Umieraj młodo...
|
0 |
0 |
Brak Postów |
Inne |
|
Shoutbox
|
0 |
0 |
Brak Postów |