Autor |
Wiadomość |
<
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
~
Powietrze
|
|
Wysłany:
Wto 15:35, 08 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Przestrzeń niezmierzona...
|
|
================ Powietrze ================
Żywioł wiatru łączy w sobie dwie dziedziny zniszczenia : Elektryczność oraz powietrze. Jest to niebezpieczna fuzja, która w rękach wykwalifikowanego czarodzieja może stać się potężną bronią. Każdy marzy o tym aby latać jak ptak, aby wiatr był na jego usługi... Teraz jest to możliwe. Wystarczy jedynie kilka gestów i inkantacji, aby twoje marzenia się ziściły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 15:41, 08 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Przestrzeń niezmierzona...
|
|
Nazwa: Oko cyklonu
Celność: 60%
Obrażenia: 1k6
Zasięg: 10 metrów
Opis: Zaklęcie podstawowe magii burzy. Mag gromadzi magię w rękach, która zmienia się w małą burzę z piorunami. Po trafieniu zadaje obrażenia od błyskawic, czasem może wywołać paraliż, zatrzymanie serca...
Poziom: Praktykant
Koszt many: 8 PM/pocisk
Dodałem poziom do schematu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Serindrack The Great dnia Wto 15:46, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 14:11, 09 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Wietrzny podmuch
Celność: 30%
Obrażenia: 1k10
Zasięg: 30 metrów
Opis: Elementalista zbiera powietrze do rąk, po czym wypuszcza je w postaci wietrznej fali uderzeniowej która odpycha przeciwników. Powietrze zadaje drobne obrażenia i ma słabą celność bo im dalej od użytkownika tym bardziej się rozpływa.
Poziom: Praktykant
Koszt many: 10 PM/fala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Śro 16:28, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 16:34, 09 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Piorun
Celność: 90%
Obrażenia: 4k5/piorun
Zasięg: 10 metrów
Opis: Mag unosi dłonie a następnie zbiera wyładowania elektryczne z powietrza i skupia je w kulę zmieszaną z jego energią magiczną. Następnie kula rozpada się na kilka pomniejszych piorunów które atakują ofiary znajdujące się w zasięgu. Jeśli użytkownik jest blisko, także otrzymuje obrażenia. Ilość piorunów: 1k4
Poziom: Uniwersalista
Koszt many: 40 PM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Śro 16:41, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 16:40, 09 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Tornado
Celność: 60%
Obrażenia: 5k6
Zasięg: 50 metrów
Opis: Elementalista zaczyna bardzo szybko obracać się wokół własnej osi co wywołuje strumień powietrza wokół niego. Strumień ten z czasem formuje się w trąbę powietrzną a czarodziej staje się medium, czyli kimś kto kontroluje żywioł. Czar działa tak długo, dopóki mag się obraca i posiada manę.
Poziom: Uniwersalista
Koszt many: 50 PM/tura
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Śro 16:41, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 18:25, 10 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Burza
Celność: Wymagany brak ochrony izolującej ofiarę od podłoża, wtedy szansa na trafienie wynosi 80%
Obrażenia: 4k5/piorun
Zasięg: 1km kwadratowy
Opis: Do użycia zaklęcia konieczne jest wysokie wzniesienie. Elementalista rozkłada ręce na boki, a z czarnych chmur Rivii zaczyna padać deszcz i grzmocą pioruny na dość dużym obszarze. Jest to po prostu zwykła burza z piorunami, wywoływana przez maga. Burza ma różny czas działania.
Poziom: Arcymag
Koszt many: 100 PM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Czw 18:26, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 18:31, 10 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Wietrzna osłona
Celność: Nie dotyczy
Obrażenia: Nie dotyczy
Zasięg: 2 metry kwadratowe
Opis: Jedyne zaklęcie poziomu "Adept" dla tej magii. Czarodziej otacza siebie wirującym powietrzem które odpycha przedmioty o maksymalnej wadze 2 kg. Cięższe bronie przedostaną się przez "ścianę" ale wtedy mają zmniejszoną szybkość i obrażenia.
Poziom: Adept
Koszt many: 5 PM/tura
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Czw 18:31, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|