Autor |
Wiadomość |
<
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
~
Eter
|
|
Wysłany:
Czw 17:57, 17 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
================ Eter ================
Eter... Nieposkromiona potęga magiczna drzemiąca w czarodzieju... Po prostu "czysta" magia, która pozwala wydobyć z siebie ukrytą siłę co w praktyce umożliwia korzystanie z many jak broni. Tylko wykwalifikowani czarodzieje potrafią ucieleśniać swoją energię i używać jej do swoich celów. Elementaliści tego nie potrafią i dlatego przekształcają swą manę w żywioł... Jeśli zdecydowałeś się na specjalizację w Eterze, twoje horyzonty w sztuce magii się poszerzą...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Sob 12:39, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 17:58, 17 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Kula Energii
Opis: Podstawowe zaklęcie magii esencji. Mag gromadzi energię magiczną w dłoniach, przekształcając ją w kulę która iskrzy piorunami. Kiedy taką kulę rzuci się we wroga, wybucha ona i zadaje obrażenia. Istnieje pięć poziomów zaawansowania.
Poziom 1
Celność: 40%
Obrażenia: 1k5
Zasięg: 10 metrów
Poziom: Adept
Koszt many: 5 PM/kula
Poziom 2
Celność: 60%
Obrażenia: 2k5
Zasięg: 15 metrów
Poziom: Praktykant
Koszt many: 10 PM/kula
Poziom 3
Celność: 80%
Obrażenia: 4k5
Zasięg: 20 metrów
Poziom: Czarownik
Koszt many: 20 PM/kula
Poziom 4
Celność: 90%
Obrażenia: 5k10
Zasięg: 30 metrów
Poziom: Uniwersalista
Koszt many: 50 PM/kula
Poziom 5
Celność: 90%
Obrażenia: 10k10
Zasięg: 40 metrów
Poziom: Arcymag
Koszt many: 100 PM/kula
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Czw 17:59, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 18:05, 17 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Fala Energii
Celność: 45%
Obrażenia Tyle co od broni : 2
Zasięg: 4 metry
Opis: Do tego zaklęcia jest wymagana tylko broń posiadająca ostrze. Mag zamachuje się mieczem, co sprawia że za śladem ostrza ciągnie się fala energii idąca po linii prostej. Fala zadaje dwukrotnie mniejsze obrażenia od prawdziwej broni.
Poziom: Praktykant
Koszt many: 10 PM/fala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cedric Vallone dnia Czw 18:06, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 18:41, 17 Sty 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Nazwa: Tarcza Energetyczna
Celność: Nie dotyczy
Redukcja obrażeń: Koszt MP : 2
Zasięg: 0,5 metra wokół medium (Mag)
Opis: Mag nakłada na siebie osłonę zrobioną z energii magicznej, która chroni przed wieloma atakami. Osłona redukuje dwukrotnie mniej dmg ile zużyliśmy na nią many. Im więcej energii damy tym większy stopień zaawansowania czaru. Zużycie many może mieć od 2 MP do 100 MP.
Poziom: Adept-Arcymag
Koszt many: 2-100 PM/tura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|